تغییر 3 مدیر لیگ رجحان در کمتر از یک هفته، فتحی در لیست انتظار؟

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، فوتبال ایران که مهد اتفاقات نادر می باشد، باز هم شاهد اتفاقی بی سابقه بود. در حالی که فصل نوزدهم لیگ برتر هنوز به هفته دوم خود نرسیده، سه مدیر تیم های لیگ فزونی جای خود را به افراد دیگری دادند و این در حالی است که به نظر می رسد پرسپولیس آخرین تیمی نباشد که در عرصه مدیریت دستخوش تغییرات شده است.

تغییر 3 مدیر لیگ رجحان در کمتر از یک هفته، فتحی در لیست انتظار؟

ذوب آهن اصفهان نخستین باشگاه لیگ فزونی بود که در همان روز نخست لیگ برتر دستخوش تغییرات مدیریتی شد و سعید آذری با حکم هیات مدیره از کار برکنار شد.

پس از وی بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم و امروز ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس با استعفا کنار رفتند تا این دو باشگاه هم مدیرانی جدید را به خدمت بگیرند.

در فصلی که طوفان تغییرات جایگاه مدیران را در می نوردد، هنوز هستند باشگاه هایی که پایه میزهای مدیریتی شان لق است. با روندی که تا امروز در بحث مدیریتی باشگاه ها انجام شده، اینطور به نظر می رسد باشند مدیران دیگری که شاید حتی نیم فصل لیگ نوزدهم را هم نبینند!

یکی از مدیرانی که در روزهای اخیر حدس ها درباره استعفا یا برکناری او در محافل فوتبالی مورد بحث قرار گرفته، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال است. این شایعه آنقدر داغ بود که امروز احمد سعادتمند و میرشاد ماجدی که از آنها به عنوان جانشینان احتمالی فتحی نام برده می شد وادار به واکنش شدند.

آنچه مسلم است باشگاه استقلال هم پتانسیل تغییر مدیریت را دارد و احتمال این که طوفان تغییرات مدیریتی به این باشگاه هم برسد زیاد است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 308

به "تغییر 3 مدیر لیگ رجحان در کمتر از یک هفته، فتحی در لیست انتظار؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر 3 مدیر لیگ رجحان در کمتر از یک هفته، فتحی در لیست انتظار؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید