تمام ورزشکاران دانشجوی ایران تحت نظر هستند، مصدومیت یک فوتبالیست

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگار اعزامی به کره جنوبی، دکتر روح الله نوریان درباره آخرین وضعیت مصدومان کاروان ورزشی ایران اظهار کرد: تنها یک بازیکن فوتبال که در پست هافبک بازی می نماید دچار مصدومیت جدی شده است و قطعا به بازی اول ایران مقابل ژاپن نخواهد رسید.

تمام ورزشکاران دانشجوی ایران تحت نظر هستند، مصدومیت یک فوتبالیست

وی اضافه کرد: همچنین چند بازیکن در فوتبال و والیبال دچار مصدومیت مزمن هستند که در حال حاضر اقدامات درمانی بر روی آنها انجام می گردد و مشکل جدی بابت حضور آنها در میدان دیده نمی گردد.

مسئول تیم پزشکی کاروان ایران درباره امکانات پزشکی کاروان ایران در گوانجو هم اعلام نمود: تمام ابزارهای پزشکی مورد احتیاج از تهران به کره جنوبی آورده شده است و در کلینیکی که ایجاد شده، تمامی ورزشکاران ایران به طور منظم تحت نظر قرار می گیرند. در این کلینیک ویزیت کامل ورزشکاران و در صورت احتیاج درمان دارویی آنها انجام می گیرد. همچنین دو فیزیوتراپ آقا و خانم و یک متخصص تغذیه در این کلینیک حضور دارند و اقدامات مورد احتیاج را برای درمان و مشاوره صورت می دهند.

نوریان یادآور شد: دکتر تغذیه کاروان برای هر مسابقه به مربیان یک برنامه تغذیه ای کامل درباره نحوه تغذیه ورزشکاران، مصرف مکملها و خواب آنها ارائه می نمایند. حدود 20 میلیون تومان هزینه خرید مکلمهای دارویی شده که از ایران به کره جنوبی آورده ایم.

مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی فردا آدینه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 406

به "تمام ورزشکاران دانشجوی ایران تحت نظر هستند، مصدومیت یک فوتبالیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام ورزشکاران دانشجوی ایران تحت نظر هستند، مصدومیت یک فوتبالیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید