تهران و لامرد، مبداهای تازه ایران به قطر

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران: سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بلیت های ایران ایر به صورت چارتری در اختیار تورها قرار گرفته، گفت: شیراز و لار مبداهای همیشگی ایران ایر به قطر بوده و مسیرهای نو از تهران و لامرد به دوحه است.

تهران و لامرد، مبداهای تازه ایران به قطر

حسام قربانعلی در گفت وگو با ایسنا، درباره بلیت های ایران ایر به جام جهانی اظهار کرد: شیراز و لار مبداهای همیشگی ایران ایر به قطر بوده و مسیرهای جدیدمان از تهران و لامرد به دوحه است که از 19 نوامبر تا 19 دسامبر هواپیماهای ایرباس 321 با ظرفیت 190 نفر و ایرباس 300-600 با ظرفیت 250 نفر به این پروازها اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بلیت از شهرهای شیراز، لار و لامرد به مقصد دوحه در وب سایت ایران ایر و عمدتا برای کسانی که مقیم قطر هستند موجود است، اما بلیت های با مبدا تهران را باید از تورها خریداری کرد. با توجه به اینکه تنها با داشتن بلیت هواپیما نمی توان وارد قطر شد و داشتن هایا کارت و بلیت بازی الزامی است، ما بلیت ها را به صورت چارتری مراکزی سپردیم که وزارت ورزش و جوانان اعلام نموده که تورهای جام جهانی را راهنمایی می نمایند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: داشتن هایا کارت به انضمام بلیت بازی، مجوز ورود به قطر است؛ به همین علت فرآیند فروش ما هم باید بر مبنای قوانین قطر باشد، بنابراین اگر چه ما مسافر را تکلیف نمی کنیم که به تورهای جام جهانی مراجعه کند، اما با توجه به الزام کشور قطر و اینکه مسافر بدون هایا کارت دیپورت می گردد، در سایت ایران ایر امکان خرید نیست و راهکار این است که افراد به تور مراجعه نمایند؛ البته در حال رایزنی برای فروش مستقیم هستیم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 10 آبان 1401 بروزرسانی: 10 آبان 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2175

به "تهران و لامرد، مبداهای تازه ایران به قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران و لامرد، مبداهای تازه ایران به قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید