تور قطر: پروازهای هما به کشور قطر هفتگی شد

به گزارش مجله آی سیب، تهران (پانا) - هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از افزایش پروازهای بین المللی از منطقه جنوب کشور به دوحه از تاریخ نهم اسفندماه امسال اطلاع داد.

تور قطر: پروازهای هما به کشور قطر هفتگی شد

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش مهر، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) خاطرنشان کرد: در پی درخواست هموطنان استان فارس و ایرانیان ساکن کشور قطر برای سفر به اماکن سیاحتی، زیارتی و تاریخی استان فارس و افزایش تبادلات تجاری فی مابین دو کشور، دومین پرواز هفتگی هما از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به مقصد فرودگاه بین المللی دوحه از روز تاریخ نهم اسفندماه امسال برقرار خواهد شد.

این پرواز در روزهای دوشنبه هر هفته با شماره پرواز 683 در ساعت 9 و 15 دقیقه فرودگاه شیراز را ترک و در ساعت 10 و 5 دقیقه وارد فرودگاه دوحه می گردد.

بازگشت این پرواز در همان روز با شماره پرواز 682 در ساعت 11 و 5 دقیقه از فرودگاه دوحه پرواز و در ساعت 12 و 45 دقیقه در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به زمین می نشیند.

لازم به ذکر است اولین پرواز هفتگی این راستا از 17 تیرماه امسال در روزهای پنج شنبه هر هفته انجام می گردد.

در حال حاضر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از فرودگاه شهید دستغیب شیراز 9 پرواز داخلی به مقاصد تهران، آبادان، بندرعباس، لاوان، مشهد، کیش، بندرلنگه، اصفهان و اهواز و بعلاوه 3 پرواز بین المللی به کشورهای کویت، امارات متحده عربی و قطر انجام می دهد.

پرواز هما از جزیره قشم به فرودگاه دوبی

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین پرواز بین المللی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از فرودگاه قشم به مقصد فرودگاه دبی در روز 22 بهمن ماه امسال انجام شد.

این پرواز در جهت ایجاد تسهیلات تردد هموطنان جزیزه قشم برقرار شده و با انجام این پرواز، تعداد پروازهای بین المللی هما در منطقه جنوب کشور افرایش یافت.

بر اساس برنامه ریزی اجرا شده، این پرواز با استفاده از یک فروند هواپیمای مدرن ATR-72 با شماره پرواز 3542 در ساعت 10 و 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی شهر دوبی به مقصد فرودگاه بین المللی جزیره قشم انجام می گردد.

پرواز برگشت این راستا در همان روز از فرودگاه قشم با شماره 3543 در ساعت 12 و 5 دقیقه به فرودگاه شهر دوبی انجام و در ساعت 13 و 40 دقیقه در فرودگاه شهر دوبی به زمین می نشیند.

لازم به ذکر است در حال حاضر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در روزهای یک شنبه، چهارشنبه و آدینه هر هفته، 3 پرواز داخلی رفت و برگشت در راستا تهران به قشم و بالعکس انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2007

به "تور قطر: پروازهای هما به کشور قطر هفتگی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: پروازهای هما به کشور قطر هفتگی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید