جزئیات دموی رزیدنت اویل 8 اعلام شد؛ پلی استیشن همین حالا، بقیه در آینده

به گزارش مجله آی سیب، چندی پیش کپ کام رویدادی را برگزار کرد که در آن اطلاعات تازه ای را از جدیدترین قسمت از مجموعه بازی ترسناک معروف خود یعنی Resident Evil Village گفت. در کنار اطلاعات و نمایش های جدید، یکی از مهم ترین رونمایی های کپ کام نسخه دمو (نسخه نمایشی) این بازی بود که اکنون برای کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس شده است و به زودی برای دیگر پلتفرم ها هم عرضه خواهد شد.

جزئیات دموی رزیدنت اویل 8 اعلام شد؛ پلی استیشن همین حالا، بقیه در آینده

اگرچه بازی Resident Evil Village یا همان رزیدنت اویل 8 قرار است در 17 اردیبهشت 1400 (7 مه 2021) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/ اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و گوگل استیدیا عرضه گردد، اما دوستداران این اثر می توانند کمی قبل از عرضه نهایی بازی، نسخه دموی آن را برای مدت محدودی تجربه نمایند.

دارندگان کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می توانند زودتر به تجربه این دمو بپردازند. بخشی از دمو که تجربه بازی در محیط دهکده این قسمت را فراهم می نماید در روز 17 آوریل در دسترس شد و بخش دیگری که قرار است مربوط به تجربه بازی در محیط قلعه باشد، در روز 24 آوریل برای این دو کنسول در دسترس قرار خواهد گرفت. با این وجود، طبق روال دموهای سال های اخیر کپ کام و به ویژه سری بازی رزیدنت اویل، هواداران فقط قادر هستند که 30 دقیقه به تجربه این نسخه دمو بپردازند.

با این حال، این نسخه دمو (نمایشی) قرار است چند روز قبل از عرضه بازی و در تاریخ 11 اردیبهشت 1400 (7 مه) برای تمامی پلتفرم هایی که این بازی برای آن ها عرضه می گردد، منتشر گردد تا تمامی هواداران بازی در پلتفرم های مختلف بتوانند این دمو را تجربه نمایند. محدودیت زمان بازی کردن این نسخه 1 ساعت خواهد بود که بازیکنان می توانند به انتخاب خود این زمان را میان هر دو بخش دهکده یا قلعه تقسیم نمایند یا حتی می توانند تصمیم بگیرند که تمامی 1 ساعت وقت خود را به یکی از این بخش ها اختصاص دهند.

هرچند بازی Resident Evil Village دنباله مستقیمی بر بازی رزیدنت اویل 7 است و حتی شباهت های زیادی به رزیدنت اویل 4 دارد و به همین خاطر بازیکنان می توانند عناصر آشنایی در آن ببینند، اما این قسمت همچنین در کوشش بوده تا فضا و اتمسفر جدیدی را به این مجموعه بازی قدیمی وارد کند و برای اولین بار موجوداتی نظیر گرگینه و خون آشام را هم به این سری بازی محبوب معرفی کند؛ موجوداتی که البته به گفته توسعه دهندگان وجود آن ها در داستان بازی شرح داده خواهد شد. وجود چنین عناصری در کنار محیط و دهکده خاص این قسمت همگی باعث شده اند که بازی Resident Evil Village اتمسفری کاملاً ویژه و مرموز پیدا کند.

به همین دلیل، ارزش این نسخه دمو بیشتر تعیین می گردد. با تجربه این نسخه دمو بازیکنان می توانند قبل از خرید اثر یا تجربه کامل آن در 17 اردیبهشت، مدتی قبل از عرضه حدود 1 ساعت از بازی را تجربه نمایند تا با برخی از ویژگی های جدید این قسمت و همچنین اتمسفر آن آشنایی پیدا نمایند.

همچنین علاوه بر این دمو، کپ کام به صورت رسمی اعلام نموده است که بخش محبوب Mercenaries دوباره به این قسمت بازگشته است. در Resident Evil Village این بخش همانند قسمت های قدیمی یک قسمت فرعی است که چالش روبه رو شدن با دشمنان مختلفی را مقابل شما قرار می دهد و در یک مدت زمان محدود هر میزان که بتوانید، باید به کشتن و شکست دادن دشمنان بپردازید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1630

به "جزئیات دموی رزیدنت اویل 8 اعلام شد؛ پلی استیشن همین حالا، بقیه در آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات دموی رزیدنت اویل 8 اعلام شد؛ پلی استیشن همین حالا، بقیه در آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید