جشنواره تئاتر اهر نیازمند منابع اقتصادی پایدار و اعتبارات دولتی است

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، جعفر خضوعی قبل از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحانه رسانه و مطبوعات شهرستان گفت: از روز آدینه 23 مرداد نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر با جشن ویژه در شهربازی باغ شهر کلید می خورد.

جشنواره تئاتر اهر نیازمند منابع اقتصادی پایدار و اعتبارات دولتی است

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی اخبار جشنواره تئاتر کوتاه اهر تا به امروز نسبت به سال های گذشته بسیار مطلوب بوده است، اضافه کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان اهر به عنوان همیاران رسانه ای این جشنواره با جدیت تمام وارد صحنه شده اند.

مسئول کمیته روابط عمومی نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر با اشاره به اینکه کمبود منابع اقتصادی سبب شده تا برنامه های جشنواره به خوبی اجرا نگردد، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان درگیر برگزاری این جشنواره هستند.

خضوعی با بیان اینکه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر یک رویداد ملی در عرصه فرهنگ و هنر است، ادامه داد: سالن های مجتمع فرهنگی و هنری در جهت برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه آماده شده که قسمتی از مسائل را رفع می نماید.

وی مهم ترین مشکل جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر را کمبود منابع اقتصادی بیان کرد و اضافه کرد: طبق گفته اعضای شورای شهر از سال آینده اعتباری برای جشنواره تئاتر کوتاه در بودجه شهرداری اهر لحاظ می گردد.

خضوعی توضیح داد: باید برای این جشنواره منابع اقتصادی پایدار و اعتبار دولتی ویژه تعریف و تخصیص یابد.

مسئول کمیته روابط عمومی نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر با تاکید بر اینکه جشنواره تئاتر کوتاه پنجره ای برای معرفی شهرستان گگردده است، گفت: معرفی مفاخر و جاذبه های گردشگری با همکاری مستمر همیاران رسانه ای امکانپذیر خواهد بود.

افتتاح 2 سالن نمایشی طی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه در اهر

مشاورعالی نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر از افتتاح دو سالن نمایشی به نام میرزا طاهر قراجه داغی و حسین محب اهری طی برگزاری نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه در شهرستان اهر اطلاع داد.

عباس شاه محمدزاده در این جلسه گفت: اگر حمایت های خبرنگاران نباشد برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر چندان با موفقیت همراه نخواهد نشد.

مشاورعالی نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر با اشاره به اینکه هنوز نقایصی در برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه اهر وجود دارد، اضافه کرد: سال جاری حمایت و پشتکار مسئولین برای برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه مثال زدنی است.

وی ادامه داد: در این جشنواره برای اولین بار داوران بخش صحنه ای و خیابانی از داوران شاخص کشوری و بین المللی بوده که بخش مسابقه جشنواره را به صورت جداگانه داوری می نمایند.

شاه محمدزاده حضور مردم در نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر را ضروری خواند و گفت: در حاشیه این جشنواره نمایشگاه های عکس از اجراهای تئاتر کوتاه در اهر طی سال های گذشته و نمایشگاه طبیعت منطقه ارسباران دایر می گردد.

مشاورعالی نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر در سرانجام از افتتاح دو سالن نمایشی به نام میرزا طاهر قراجه داغی و حسین محب اهری طی برگزاری نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه در شهرستان اهر اطلاع داد و گفت: بیش از200 میلیون تومان برای جشنواره هزینه برآورد شده که در این زمینه حمایت و یاری های اقتصادی خیرین و مردم ضرورت دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 795

به "جشنواره تئاتر اهر نیازمند منابع اقتصادی پایدار و اعتبارات دولتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره تئاتر اهر نیازمند منابع اقتصادی پایدار و اعتبارات دولتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید