جشن تولد 51 سالگی شوماخر در خفا، دو کلمه در 7 سال، سهم شومی از زندگی

به گزارش مجله آی سیب، جشن تولد 51 سالگی راننده اسطوره ای تیم فراری در مسابقات فرمول یک در سکوت خبری برگزار می گردد.

جشن تولد 51 سالگی شوماخر در خفا، دو کلمه در 7 سال، سهم شومی از زندگی

به گزارش خبرنگاران، جشن تولد 51 سالگی میشائیل شوماخر، راننده اسطوره ای تیم فِراری در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک در یک محفل بسیار خصوصی و به دور از دسترس رسانه ها برگزار می گردد.

پیروز ترین راننده تاریخ F1 پس از حادثه اسکی 29 دسامبر 2013 که در کوه های آلپ برای او رخ داد در انظار عمومی دیده نشده است و همسر او، کورینا، مراقبت شدیدی در این مورد از شوماخر به عمل می آورد. او مدتی طولانی در کما بود و زندگی نباتی داشت تا اینکه مدتی قبل همسرش گفت که شوماخر او را شناخته است.

وبر، مدیربرنامه های پیشین شوماخر که کوشش نموده بود او را دیدار کند، گفت: مراسم تولد 51 سالگی شوماخر کاملاً خصوصی برگزار می گردد و تقاضای من برای دیدن او برای چندمین بار با مخالفت خانواده اش روبرو شد.

وبر در سال 2010 مخالف بازگشت شوماخر به فرمول یک با تیم مرسدس بود و به همین خاطر، شوماخر، سابین کِم را جانشین وی کرد.

سابین کم در خصوص اینکه چرا خانواده شوماخر از اطلاع رسانی در خصوص شرایط این قهرمان پیشین F1 خودداری می نماید، گفت: هر گونه خبر و اطلاعی در خصوص شوماخر، شروعی بر بازار داغ و بی انتها شایعات خواهد بود.

کشیشی که سه سال پیش پیروز به دیدن شوماخر شده بود در خصوص شرایط ظاهری او گفته بود که او کاملاً طبیعی است و فقط شکل سر او کمی گِرد شده است. این کشیش به دنبال این اظهارنظر، هرگز اجازه دیدار مجدد شوماخر را پیدا نکرد.

روبنز باریچلو، راننده پیشین تیم های فراری و هوندا هم در پاسخ به تقاضای دیدار با شوماخر با چنین پاسخی روبرو شد: این دیدار برای شما و میشائیل خوب نیست.

شوماخر از سال 2013 که دچار عارضه مغزی شدید ناشی از برخورد سرش با صخره ها شد و پس از اینکه از کمای طولانی بیرون آمد، تنها یک کلمه به زبان آورده است: در صبح.

همسر شوماخر، یک سال پس از حادثه ای که برای او رخ داد، ضمن ازدواج مجدد، وظیفه نگهداری از شوماخر را نیز بر عهده گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 706

به "جشن تولد 51 سالگی شوماخر در خفا، دو کلمه در 7 سال، سهم شومی از زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن تولد 51 سالگی شوماخر در خفا، دو کلمه در 7 سال، سهم شومی از زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید