دنیا چگونه میزبان انسان ها خواهد بود؟

به گزارش مجله آی سیب، دنیا حدود 50 ساله آینده با پیشرفت فناوری های مختلف، زندگی متفاوتی و غیر قابل تصوری را برای انسان ها رقم می زند.

دنیا چگونه میزبان انسان ها خواهد بود؟

به گزارش خبرنگار ، دانشمندان دگرگونی های منحصربه فردی برای زندگی انسان ها در 50 سال آینده پیش بینی می نمایند.

بنا بر مطالعه های اجرا شده همزمان با پیشرفت فناوری ها زندگی انسان ها در دهه های آینده دگرگونی های فراوانی به نسبت امروز خواهد داشت.

وجود جاده و آبراهه های زیرزمینی، انواع هواپیما و پهپاد ها برای جابه جایی انسان ها و وجود انواع ربات ها برای انجام کار های خانه و نظافت، جزئی از زندگی روزمره و عادی انسان ها در سال های 2069 خواهد بود.

بنا بر مطالعه های اجرا شده که از طریق گروه های مختلف دانشمندان و محققان دانشگاهی گردآوری شده است در سال های آینده بهره گیری از چاپگر های سه بعدی امکان فراوری اعضای بدن را فراهم می آورد و به این ترتیب طول عمر انسان افزایش می یابد.

امکان سپری کردن تعطیلات درفضا و دیگر سیاره های منظومه شمسی هم بخشی از پیشرفت های فناوری خواهد بود که در 50 سال آینده روی می دهد و انسان ها دیگر تنها روی کره زمین زندگی نمی نمایند و این امکان را دارند که در سیاره هایی چون مریخ زندگی نمایند.

وجود هواپیما های فوق العاده سریع و تونل های زیر زمینی ساخته شده با فناوری های برتر به انسان ها امکان می دهند درعرض مدت زمان کوتاهی از قاره ای به قاره دیگر سفر نمایند، بدون آنکه در ترافیک یا سیستم های حمل و نقل امروزی معطل شوند.

در دهه های آینده میلادی، آسمان خراش های بسیار بلند در کره زمین ساخته می گردد که حتی بخشی از آنها زیر زمین وجود دارد و به این ترتیب مقاومت بالایی در برابر زمین لرزه خواهند داشت.

در سال های آینده تعداد زیادی هتل های فضایی در مدار کره زمین و دیگر مناطق فضا راه اندازی می گردد و افراد می توانند تعطیلات تابستانی یا آخر هفته خود را در فضا سپری نمایند.

در سال های آینده خوردن انواع حشره جزئی از برنامه خوراکی انسان ها خواهد بود و انواع خوراک ها با استفاده از پروتئین حشره ها از طریق انسان ها مصرف می گردد.

انسان با بهره گیری از نصب و استفاده از انواع ایمپلنت ها می تواند توانایی های منحصر به فردی از جمله توانایی فهمیدن انواع زبان ها را به دست آورد، زیرا ایمپلنت کاشته شده دربدن او به آسانی کلمه های بیگانه را ترجمه و حتی امکان صحبت به زبان های بیگانه را برای او فراهم می نماید.

انواع تجهیزات و ابزار ها در آینده به آنالیز و پایش سلامت انسان می پردازند و به این ترتیب حتی مرگبارترین بیماری ها چون سرطان به یک بیماری خفیف، مزمن و قابل کنترل و درمان تبدیل می شوند.

ربات های جراح سر از فضا در می آورند/ ساخت رباتی که افسردگی را از فضانوردان دور می نماید

با پیشرفت فناوری ها در آینده انواع رشته های ورزشی پرهیجان در جهان به وجود می آیند که ورزشکاران و هواداران ورزشی خود را خواهند داشت.

تماشای فیلم های سینمایی با استفاده از دوربین و فناوری VR انجام می گردد و به این ترتیب تماشاگر می تواند در فضای فیلم قراربگیرد.

در 50 سال آینده انواع ربات ها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار خواهند گرفت و بیشتر انسان ها به انجام کار های هنری و خلاقانه ماجراجویی و گردشگری می پردازند، زیرا بیشتر کار های سخت از طریق ربات ها انجام خواهد شد.

به گفته دانشمندان همانطور که 50 سال پیش پیشرفت جهش وار فناوری و اثر گذاری آن بر سهولت و آسان شدن زندگی انسان قابل پیش بینی نبود، امکان پیش بینی دقیق 50 سال آینده هم ممکن نیست و این امکان وجود دارد که پیشرفت هایی باورنکردنی در سال های آینده در زندگی انسان روی دهد.

منبع: dailymail

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 376

به "دنیا چگونه میزبان انسان ها خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیا چگونه میزبان انسان ها خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید