خان محمدی: بازی پرسپولیس و سپاهان هیجان نداشت

به گزارش مجله آی سیب، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مصاف این تیم برابر سپاهان هیجان کافی را نداشت.

خان محمدی: بازی پرسپولیس و سپاهان هیجان نداشت

حسن خان محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره فزونی یک بر صفر پرسپولیس برابر سپاهان در هفته لیگ دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: باید بپذیریم برای هر دو تیم بازی سنگینی بود. سپاهانی ها آغاز خوبی داشتند و چند فرصت خوب به دست آوردند اما از این فرصت ها استفاده نکردند و به همین دلیل جریمه شدند و پرسپولیسی ها با یک ارسال بسیار خوب به گل رسیدند.

وی اضافه نمود: من فکر می کنم پرسپولیس بازی را با احتیاط آغاز کرد و در ادامه بازی مستقیم را در دستور کارش قرار داد و با استفاده از سرعت بعضی از بازیکنانش فرصت های خوب گلزنی را ایجاد کرد. با این حال سپاهان هم فرصت های خوبی به دست آورد اما خط دفاع و دروازه بان پرسپولیس روز خوبی را پشت سر گذاشتند. در نهایت هم پرسپولیس سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

این پیشکسوت فوتبال پرسپولیس ادامه داد: سپاهان تیمی است که خط حمله قدرتمندی دارد. این تیم بیشتر هجومی بازی می نماید. تیم هایی که اینگونه بازی می نمایند مقابل همه تیم ها فرصت خوبی به دست می آورند. مطمئناً سپاهان نیم فصل دوم بهتر از این هم عمل خواهد نمود. چون تیم سپاهان هجومی بازی می نماید بازی های زیبایی به نمایش می گذارد و فرصت های خوبی به دست می آورد. در بیشتر بازی ها سپاهان اینگونه بوده است. برابر پرسپولیس هم چنین نمایشی داشت. با این حال بازی هجومی مسئله ای دارد و آن این است که در خط دفاع تیم خوب کار نمی نماید.

خان محمدی در ادامه به عملکرد خط هافبک پرسپولیس اشاره نمود و گفت: کمال کامیابی نیا در خط هافبک پرسپولیس روز خوبی داشت. همین امر پرسپولیس را یاری کرد و قطعا هافبک های پرسپولیس در بازی های آینده هم می توانند به این تیم بیشتر یاری نمایند. در مجموع خط هافبک پرسپولیس بهتر از سپاهان کار کرد و همین امر باعث شد پرسپولیس نسبت به حریف فزونی داشته باشد و در نهایت برنده بگردد.

وی درباره نبود حواشی در این ملاقات که قبلا در بازی های این دو تیم شاهد بودیم هم گفت: به هر حال هیجان بازی کم بود. بازی در شهری بی طرف برگزار می شد و این مساله به کم شدن حواشی منجر شد. اما به هر حال کیفیت بازی خوب بود.

او درباره اختلاف سه امتیازی پرسپولیس با صدر جدول هم گفت: استقلال چند هفته است که بازی هایش را می برد و در صدر جدول واقع شده است اما در سه هفته پیش رو تا نیم فصل هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. اینکه امتیازاتی را از گل گهر گرفتند و به تیم های حریفش دادند شرایط جدول را تغییر داد اما تا نیم فصل هم اتفاقات دیگری رخ خواهد داد. پرسپولیس هم همواره رفته رفته بهتر می گردد و من فکر می کنم بین سپاهان، پرسپولیس و استقلال رقابت وجود دارد و تیمی می تواند در این رقابت برنده باشد که در این کورس استقامت بیشتری داشته باشد.

او در سرانجام درباره اینکه پرسپولیس در نیم فصل احتیاج به جذب بازیکن در چه پستی دارد هم گفت: من فکر می کنم هم در پست دفاع راست و همین طور یک هافبک طراح پرسپولیس احتیاج دارد که باید جذب کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1968

به "خان محمدی: بازی پرسپولیس و سپاهان هیجان نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خان محمدی: بازی پرسپولیس و سپاهان هیجان نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید