خبرنگاران انیمیشن هنرمند مراغه ای مدال طلای المپیاد فیلمسازی کشور را گرفت

به گزارش مجله آی سیب، مراغه - خبرنگاران - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: فیلم انیمیشن کاج ساخته هنرمند مراغه ای و از تولیدات انجمن سینمای جوانان این شهرستان مدال طلای چهارمین المپیاد فیلمسازی کشور را به خود اختصاص داد.

خبرنگاران انیمیشن هنرمند مراغه ای مدال طلای المپیاد فیلمسازی کشور را گرفت

احمد دادرس فیاضی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: آیین اختتامیه چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در مرکز نوآوری صبا بدلیل محدودیت های کرونایی به صورت آنلاین برگزار و از میان 403 فیلم از 29 استان، فیلم انیمیشن کاج ساخته معصومه توتاخانه از انجمن سینمای جوانان مراغه در بخش فیلم، پیروز به دریافت مدال طلای شد.

وی افزود: جایزه این فیلمساز مراغه ای به نمایندگی به سید جواد هاشمی هنرمند کشورمان اهدا شد.

دادرس فیاضی گفت: انیمیشن کاج سرگذشت درخت کاجی است که در گیر و دار جفای پاییز هویت خود را حفظ کرده و در مقابل فشار پاییز برای تغییر رنگ مقاومت کرده و بدین طریق با سرافرازی به حیات خود ادامه می دهد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه ضمن تبریک پیروزیت هنرمندان انجمن سینمای جوانان شهرستان، برای این هنرمندان آرزوی روزهای درخشان و پربار کرد.

دادرس فیاضی گفت: چهارمین المپیاد فیلمسازی ایران به دبیری علیرضا تابش همزمان با سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان از 27 مهر تا 2 آبان امسال به صورت آنلاین و نمایش مجازی برگزار شدکه انجمن سینمای جوانان مراغه با 3 فیلم در این المپیاد شرکت کرده بود.

شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1296

به "خبرنگاران انیمیشن هنرمند مراغه ای مدال طلای المپیاد فیلمسازی کشور را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انیمیشن هنرمند مراغه ای مدال طلای المپیاد فیلمسازی کشور را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید