خبرنگاران مربی تیم فولاد خوزستان: نیمکت تیم پیکان حواشی زیادی دارد

به گزارش مجله آی سیب، اهواز - خبرنگاران - مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نیمکت تیم پیکان حواشی زیادی دارد، آنها چون برنامه ای غیر از پرتاب اوت دستی ندارند شلوغ کاری می نمایند.

خبرنگاران مربی تیم فولاد خوزستان: نیمکت تیم پیکان حواشی زیادی دارد

به گزارش خبرنگاران حمید رجبی شامگاه شنبه پس از تساوی تیمش مقابل پیکان در اهواز اعلام کرد: ما برای مسابقات آسیایی آماده می شویم به همین دلیل خط کشی زمین عظیم تر بود. ما یک ماه آینده باید در آسیا بازی کنیم و زمین را برای آن مسابقات آماده کردیم. وقتی ناظر بازی گفت زمین باید کوچک گردد از آن استقبال کردیم.

وی اضافه نمود: یک بازی سراسر حمله را داشتیم در حالی که تیم پیکان با چند لایه دفاعی بازی می کرد. در شهر اهواز همه تیم ها برای نباختن می آیند و با 9 نفر دفاع می نمایند که کار را سخت می نماید.

مربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه از خودمان ناراضی هستیم گفت: با پیروزی در این ملاقات می توانستیم به صدر جدول نزدیک شویم اما حیف که محقق نشد. در 16 بازی گذشته همه تیم ها برای تک امتیاز به اهواز آمدند و در ادامه لیگ کار سختی داریم.

وی در مورد داوری این ملاقات اعلام کرد: قضاوت داور بازی به نسبت خوب بود اما معتقدم داوران باید در مورد وقت های اضافه بین 2 نیمه بیشتر دقت نمایند و مانع از وقت تلف کردن تیم ها شوند.

رجبی در پاسخ به این پرسش که چرا به سمت نیمکت پیکان نرفتید گفت: در هفته های گذشته خیلی از تیم ها به سمت نیمکت پیکان نرفتند که باید دلیل آن را جویا شد. پیکان یک تیم خوب و با امکانات زیاد مثل زمین چمن اختصاصی، استخر و سالن متعدد است و کار در آنجا خیلی راحت است اما در این فصل نیمکت این تیم با بیشتر تیم ها چالش داشته است.

وی اضافه نمود: تیم پیکان در عمل در این بازی حرفی برای گفتن نداشت و باید از این تساوی جشن بگیرد.

ملاقات تیم های فولاد خوزستان و پیکان عصر روز شنبه در استادیوم شهدای فولاد اهواز با تساوی بدون گل به انتها رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1490

به "خبرنگاران مربی تیم فولاد خوزستان: نیمکت تیم پیکان حواشی زیادی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی تیم فولاد خوزستان: نیمکت تیم پیکان حواشی زیادی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید