رفع تصرف دو هزار مترمربع از اراضی ملی اشتهارد

به گزارش مجله آی سیب، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشتهارد از رفع تصرف دو هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی خبر داد.

رفع تصرف دو هزار مترمربع از اراضی ملی اشتهارد

از پروفایل ما دور زمین دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار از ، حسین نعمائی، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان اشتهارد گفت: این اراضی به مساحت صد مترمربع در پلاک قوزلو بخش مرکزی و هزارو 900 متر مربع در پلاک گنگ بخش پلنگ آباد قرار داشته که با همکاری نیروی انتظامی و طی مراحل قانونی، بر اساس حکم قضائی رفع تصرف شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اشتهارد اضافه کرد: اولویت یگان حفاظت منابع طبیعی در حوزه مبارزه با زمین خواری، اقدامات پیشگیرانه از تخریب و تصرف زمین های ملی بوده و این اقدامات موجب شده تا هزینه های مادی و اجتماعی کمتری در این حوزه صرف شود.

نعمائی گفت: قبل از تشکیل پرونده ها با حضور به موقع نیرو های یگان حفاظت منابع طبیعی و اطلاع رسانی مردمی از طریق سامانه 1504 و تذکر و توجیه متصرفان از تصرف اراضی ملی جلوگیری می شود.

او اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون به جز اجرای دستورات قضایی و احکام قابل اجرا، طبق تبصره یک ذیل ماده 55 قانون حفاظت و حمایت از جنگل ها و مراتع، نزدیک به پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در قالب 7 فقره اقدام قانونی، از دست متصرفان، خلع ید و به بیت المال بازگشته است.

خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1214

به "رفع تصرف دو هزار مترمربع از اراضی ملی اشتهارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفع تصرف دو هزار مترمربع از اراضی ملی اشتهارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید