رکورد شکنی برند چینی ریلمی در 2 دقیقه

به گزارش مجله آی سیب، شرکت چینی ریلمی پیروز شد یک رکورد خیره کننده کسب کرده و تنها در مدت زمان دو دقیقه بیش از 150 هزار گوشی را به فروش برساند. این رکورد برای گوشی ریلمی C11 ثبت شده است.

رکورد شکنی برند چینی ریلمی در 2 دقیقه

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، برند های چینی این روز ها تلاش زیادی برای پیروزیت در بازار های فروش گوشی های اندرویدی دارند. این شرکت ها روی فروش انبوه متمرکزند و در تلاشند با کاهش قیمت ها روی افزایش فروش تاکید کنند.

بیشتر بدانید:

مشخصاتی از تلفن هوشمند جدید ریلمی منتشر شد

دستبند هوشمند می باند 5 در تاریخ 22 خردادماه وارد بازار می شود

دستبند هوشمند ریلمی نخستین به روزرسانی خود را دریافت کرد/ از اطلاعات آب و هوا تا گزینه راه اندازی مجدد دستبند

اکنون نوبت به گوشی ریلمی C11 رسیده که در نخسیت فروش خود در هند تنها در دو دقیقه بیش از 150 هزار گوشی را به فروش برساند. گوشی ریلمی C11 با یک نسخه 2 گیگابایتی / 32 گیگابایتی عرضه می شود. این شرکت به خریداران محلی وعده داده است که اگر اکنون پیروز به خریداری نسخه جدید ریلمی نشده اند، می توانند امیدوار باشند که در فروش بعدی پیروز به خرید شوند.

ریلمی C11 از Helio G35 SoC پشتیبانی می کند و Realme UI مبتنی بر اندروید 10 را اجرا می کند. این تلفن هوشمند دارای یک LCD LCD 6/6 اینچی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ معکوس است. این تلفن هوشمند دارای سه دوربین است یک سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی است که با یک دوربین 2 مگاپیکسلی پشتیبانی می شود. گوشی ریلمی C11 در دو رنگ سبز و خاکستری عمیق عرضه می شود.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1142

به "رکورد شکنی برند چینی ریلمی در 2 دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد شکنی برند چینی ریلمی در 2 دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید