زندانی ها با کاتیوشا به خانه ها می آیند

به گزارش مجله آی سیب، شبکه یک باکس اصلی پخش فیلم های سینمایی تلویزیون را برعهده دارد که این فیلم ها در ژانر های مختلف درام، کمدی، هیجانی و بیوگرافی است که از روز دوشنبه تا انتها تعطیلات نوروز در باکس 9:30 صبح نمایش داده می گردد.

زندانی ها با کاتیوشا به خانه ها می آیند

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

گروه فرهنگ و هنر: سینما یکی از آسیب پذیرترین نهاد های فرهنگی همزمان با شیوع کرونا در کشور بود. سینما ها از چند هفته پیش تعطیل شده و برآورد ها از تعطیلی این نهاد تا اواخر اردیبهشت خبر می دهد. در واقع تهیه کنندگان اکران نوروزی را که پرفروش ترین تایم اکران است از دست می دهند و اکران عید فطر نیز برخلاف روال هر ساله احتمالا جزو زمان های کم فروغ سینماست. پروژه های سینمایی نیز تقریبا تعطیل شده است، اما در این میان رسانه هی چون تلویزیون جای سینما را بخوبی پر نموده اند.

تلویزیون سعی نموده سینما را نیز به خانه بیاورد. شبکه یک باکس اصلی پخش فیلم های سینمایی تلویزیون را برعهده دارد که این فیلم ها در ژانر های مختلف درام، کمدی، هیجانی و بیوگرافی است که از روز دوشنبه تا سرانجام تعطیلات نوروز در باکس 9:30 صبح نمایش داده می گردد.

پادشاه یاغی فیلم تاریخی محصول 2018 انگلیس و آمریکا به کارگردانی دیوید مکنزی، آگهی ترحیم فیلم کمدی محصول سال 2017 آمریکا ساخته مارک پلینگتون، لب آب به کارگردانی سیداشرف طباطبایی محصول سال 98، سرو زیر آب فیلمی در ژانر دفاع مقدس به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، استن و اولی کمدی خانوادگی به کارگردانی جان اس بیرد، آسمان هشتم درامی به کارگردانی حسن نجفی محصول سال 1389، مانیکارنیکا فیلم اکشن محصول 2019 هندوستان به کارگردانی کانگانا رانوت آنرا، زندانی ها کمدی ای به کارگردانی مسعود ده نمکی، دانشمند و مرد دیوانه به کارگردانی فرهاد صفی نیا فیلمی در ژانر درام تاریخی، کاتیوشا کمدی به کارگردانی علی عطشانی، هریت به کارگردانی کیسی لمونز محصول 2019 آمریکا در ژانر سیاسی و خانوادگی، شبی که ماه کامل شد داکیودرامی به کارگردانی نرگس آبیار محصول 1397، تختی پرتره دنیا پهلوان تختی به کارگردانی بهرام توکلی، رفقای خوب فیلم طنزی به کارگردانی مجید قاری زاده، شعری برای قاسم فیلمی به کارگردانی حسین عامری، توگو فیلمی آمریکایی به کارگردانی اریکسون کور محصول 2019، باجناق ها به کارگردانی عماد خطی و اسرار رسمی محصول 2019 انگلیس و آمریکا به کارگردانی گوین هود آنرا از سه شنبه 27 اسفند تا 15 فرودین هر روز ساعت 9:30 صبح از شبکه یک پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 765

به "زندانی ها با کاتیوشا به خانه ها می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندانی ها با کاتیوشا به خانه ها می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید