سامانه جامع گردشگری سمنان راه اندازی شد

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران/سمنان سامانه جامع گردشگری سمنان پارا حاوی آخرین اطلاعات مراکز گردشگری و خدماتی شهر، راه اندازی شد.

سامانه جامع گردشگری سمنان راه اندازی شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وحید پرویزی اظهار کرد: در راستای خدمات به مسافران و گردشگرانی که وارد سمنان می شوند و در راستای توسعه گردشگری الکترونیک سامانه گردشگری شهر با نام پارا راه اندازی شده است .

پرویزی در تشریح امکانات این سامانه گفت: دسترسی آسان و سریع به آخرین اطلاعات مراکز گردشگری و خدماتی شهر، اطلاعات اماکن تاریخی، جاذبه های طبیعی و گردشگری و همچنین سایر نیازهای ضروری مانند داروخانه، رستوران ها و غیره و سفرهای پیشنهادی به مسافران مهمترین شاخصه این نرم افزار است که به صورت رایگان قابل نصب و بهره برداری است. همچنین، افراد می توانند با استفاده از این سامانه از جدیدترین اطلاعات رستوران ها، مراکز تفریحی، هتل ها و جاذبه ها به صورت دسته بندی شده آگاه شوند.

وی ادامه داد : در فاز های بعدی توسعه این سامانه بخش های فروشگاه آنلاین صنایع دستی، واقعیت افزوده و امکان رزرواسیون برای هتل ها و بوم گردی های شهر اضافه خواهد شد.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان در خاتمه به نحوه دسترسی به این نرم افزار اشاره کرد و گفت: برای دانلود و استفاده از نرم افزار گردشگری سمنان مخاطبان می توانند لینک مستقیم فایل نصب نرم افزار را از سرور پورتال شهرداری سمنان و نیز کافه بازار دریافت کنند.

به گزارش خبرنگاران-به نقل از شهرداری سمنان، پارا (آب پخش کن) مربوط به دوران های تاریخی پس از اسلام است و در محدوده پارک شقایق شهرک گلستان واقع شده و این اثر در تاریخ 9 اردیبهشت 1382 با شماره ثبت 8616 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 662

به "سامانه جامع گردشگری سمنان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه جامع گردشگری سمنان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید