سرقت منزل ویلایی توسط مطرب معروف

به گزارش مجله آی سیب، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دزد منازل غرب و جنوب غرب تهران با 16 فقره سرقت به ارزش 20 میلیارد ریال اطلاع داد و گفت: متهم یکی از مطربان سابقه دار بود.

سرقت منزل ویلایی توسط مطرب معروف

جهت دریافت خدمات محوطه سازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی در تبادل نظر با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: پانزدهم مردادماه امسال پرونده ای مبنی بر سرقت طلا - وجه نقد و اشیای قیمتی از منزلی واقع در خیابان سی متری جی به ارزش 50 میلیون تومان توسط کلانتری 111 هفت چنار به این پایگاه ارجاع شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: در گام نخست تحقیقات کارآگاهان با مراجعه به محل وقوع سرقت پیروز شدند تصاویر واضحی از دزد به دست بیاورند. در ادامه کارآگاهان با اقدامات ویژه پلیسی و تطبیق چهره دزد با متهمان و مجرمان سابقه دار توانستند هویت وی را شناسایی و تعیین شد دزد همان جمال مطرب معروف است و به تازگی از زندان آزاد شده است.

وی تصریخ کرد: جمال که سابقه انواع جرائم را در کارنامه خود داشت سال گذشته به علت سرقت از منزل دستگیر شده بود و در زندان تحمل کیفر می نموده و بعد از سرانجام مدت محکومیت اواخر خرداد ماه از زندان آزاد شده و مجددا آغاز به سرقت از منازل نموده است.

سرهنگ عزیزخانی اضافه نمود: با تعیین شدن هویت متهم دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان این پایگاه نهاده شد و مخفیگاه جمال در حوالی خیابان 16 متری امیری شناسایی و طی یک عملیات غافگیرانه وی در بیستم دی ماه دستگیر شد.

وی اضاففه کرد: جمال در ابتدای دستگیری به سرقت از منزل شاکی و 14 فقره سرقت مشابه به ارزش 20 میلیارد ریال اعتراف و اظهار کرد، وقتی متوجه می شدم صاحبخانه در منزل نیست و از دیوار آن بالا میرفتم و اشیای باارزش مثل طلاجات - فرش - تلویزیون - لپ تاپ و ... را دزدیده و به دو تن از دوستانم به نام های محمود 56 ساله و ابوالفضل 48 ساله می فروختم.

سرهنگ عزیز خانی بابیان اینکه با تعیین شدن مالخر اموال سرقت شده در گام بعدی کارآگاهان هر دو مالخر را شناسایی و متعاقب آن در بیست و پنجم دی ماه آن ها را دستگیر کردند، گفت: پس از انتقال مالخران به پایگاه هر دو متهم به خرید اموال مسروقه از جمال اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهمان و شناسایی مال باخاتگان هر سه متهم با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 10 تهران روانه زندان شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 698

به "سرقت منزل ویلایی توسط مطرب معروف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت منزل ویلایی توسط مطرب معروف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید