سقوط بیت کوین، درهای مالیاتی را باز می نماید

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران : سرمایه گذاران رمزارزها می توانند رمز ارز را در زیان بفروشند و سپس از این ضرر برای کاهش یا از بین بردن مالیات سود سرمایه ناشی از سرمایه گذاری های برنده استفاده نمایند.

سقوط بیت کوین، درهای مالیاتی را باز می نماید

بر اساس گزارش به نقل از سی ان بی سی، سرمایه گذاران رمزنگاری ممکن است با افت قیمت اخیر دچار سردرگمی زیادی شوند. اما این فروش های اخیر یک نکته مثبتی نیز داشته است: این راه را برای استراتژی اقتصادیات پس انداز پول باز می نماید.

ارزهای رمزپایه معروف مانند بیت کوین و اتریوم بیش از نیمی از ارزش خود را در معاملات بی ثبات طی ماه گذشته یا همین حدود از دست دادند.

یک سرمایه گذار بیت کوین که در اوج ماه آوریل(اردیبهشت) حدود 65هزار دلار خرید کرد و اخیرا 30هزار دلار فروش کمتری داشت ، به عنوان مثال 54٪ ضرر کرد.

اما ضررهای رمزنگاری شده متفاوت از سهام و صندوق های سرمایه گذاری متقابل است.

این دو مزیت برای سرمایه گذاران رمزنگاری فراهم می نماید: آنها می توانند رمز ارز را در زیان بفروشند و سپس از این ضرر برای کاهش یا از بین بردن اقتصادیات سود سرمایه ناشی از سرمایه گذاری های برنده استفاده می نمایند. سپس ، آنها می توانند به سرعت رمزنگاری را که فروخته اند پس بگیرند تا بازگشت بعدی قیمت را از دست ندهند.

سود اقتصادیاتی رمزنگاری

به عبارت دیگر روزنه قانونی وجود دارد به این دلیل که تنظیم نماینده ها ارزهای رمزپایه را اوراق بهادار نمی دانند. یک کارشناس اقتصادی گفت ، در عوض ، سازمان امور اقتصادیاتی از آنها اقتصادیات می گیرد.

به گفته مشاوران اقتصادی ، معاملات اقتصادیاتی می تواند برای دارایی به اندازه بی ثبات بودن ارز رمزنگاری در هفته های اخیر تفاوت زیادی ایجاد کند.

بیایید از یک سرمایه گذار بیت کوین مثال بزنیم که خرید بالایی داشته و کم فروشی نموده و متحمل ضرر 35هزار دلاری شده است. سال جاری نیز همین شخص سهام و صندوق های سرمایه گذاری مشترک را با سود 35هزار دلاری به فروش می رساند. ضرر بیت کوین باعث پاک شدن اقتصادیات بر سود سرمایه می گردد.

بعلاوه ، همین سرمایه گذار می توانست به سرعت بیت کوین را در کمترین قیمت 30هزار دلاری خود دوباره خریداری کند و در هر دوره بعدی شرکت کند. بعضی از گاوهای (افراد دنبال صعود) بیت کوین انتظار دارند که دارایی تا خاتمه سال به 100هزار دلار برسد.

برای مقایسه ، یک سرمایه گذار سهام 30 روز سود بالقوه پس از فروش را به دلیل قوانین فروش شستشو از دست خواهد داد.

لوین، یک کارشناس اقتصادی گفت ، سازمان امور اقتصادیاتی اساساً می خواهد که یک سرمایه گذار بعضی از ریسک های اقتصادی را برای فروش متحمل گردد.

سرمایه گذارانی که دکمه فروش بیت کوین را فشار داده و یک ثانیه بعد، برای خرید آن اقدام می نمایند ، IRS (خدمات درآمد داخلی) را با نفی سود اقتصادیاتی به خطر می اندازند. اما زمان آن سیاه و سفید نیست.

لوین می گوید: زمان همواره بهترین استدلال شماست. اما با توجه به نوسانات ، و این واقعیت که مدام معامله می گردد ، من فکر می کنم شما انعطاف پذیری بسیار بیشتری نسبت به رمزنگاری دارید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1686

به "سقوط بیت کوین، درهای مالیاتی را باز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط بیت کوین، درهای مالیاتی را باز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید