شجاعیان: بازیکنان استقلال با غیرت فوتبال بازی می نمایند

به گزارش مجله آی سیب، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان استقلال با غیرت فوتبال بازی می نمایند و برای موفقیت تیم بسیار زحمت می کشند.

شجاعیان: بازیکنان استقلال با غیرت فوتبال بازی می نمایند

به گزارش ، داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز در خصوص این بازی اظهار کرد: از طرفداران تشکر می کنم که ما را حمایت می نمایند. همه ما یکی هستیم و برای پیروزیت تیم زحمت می کشیم.

او ادامه داد: مطمئن باشید هر کسی لباس استقلال را می پوشد با جان و دل کوشش می نماید تا تیم پیروز گردد. این حرف ها و اسم ها فقط در فضای مجازی مطرح می گردد و شما باید به درون تیم بیایید و ببینید بچه ها چقدر با هم همدل هستند.

شجاعیان درمورد شکست در دربی گفت: دربی بازی سنگینی بود و همه آرزو داشتند در این مسابقه پیروز شوند. مطمئن باشید ما هم همه کوشش مان را کردیم تا برنده آن مسابقه باشیم.

او ادامه داد: متاسفانه بعد از شکست در دربی هجمه زیادی به تیم وارد شد و همین باعث شد بازیکنان استرس بگیرند. در بازی با سایپا هم می خواستیم آن نتیجه را جبران کنیم، اما نشد، ولی خوشبختانه مقابل الهلال، سپاهان و ماشین سازی پیروز شدیم. خدا را شکر دوباره طرفداران هم به ما اعتماد کردند تا به روز های خوب استقلال بازگردیم.

شجاعیان در خصوص فرشید اسماعیلی بیان نمود: شاید خیلی از طرفداران پس از دربی از فرشید اسماعیلی دلخور بودند،، اما همه می دانند او 5،6ماه است با درد برای تیم بازی می نمایند و همه طرفداران می دانند او چقدر برای تیم زحمت کشیده است. فقط الان می خواستم بگویم همه بچه ها با درد کوشش می نمایند تا استقلال نتیجه بگیرد و ما تمام توانمان را می گذاریم.

استقلال تهران یک - ماشین سازی تبریز صفر / آبی های پایتخت به رده دوم جدول رسیدند/شفر لیگ را برای پایتخت داغ نگه داشت

مهاجری: بازی سختی را مقابل استقلال پیش بینی می کردیم/ داوران شهامت داوری نداشتند/ در چند جبهه باید بجنگیم؟

شفر: طرفداران امروز عالی بودند/ باید به بازیکنان شانس دوباره داد/ می خواهیم زود به ابوظبی برویم و در زمین خوب تمرین کنیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 185

به "شجاعیان: بازیکنان استقلال با غیرت فوتبال بازی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعیان: بازیکنان استقلال با غیرت فوتبال بازی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید