آغاز هیجان انگیز کالچو، آلگری هفته سوم به سن سیرو برمی شود

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران: برنامه فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا اعلام شد که در هفته نخست آن 2 بازی مهم برگزار خواهد شد.

آغاز هیجان انگیز کالچو، آلگری هفته سوم به سن سیرو برمی شود

به گزارش خبرنگاران، فدارسیون فوتبال ایتالیا تقویم فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول این کشور، موسوم به سری A را گفت که بر طبق آن در هفته نخست که 30 آگوست (8 شهریور) رم نایب قهرمان فصل گذشته در استادیوم المپیکو باید به مصاف فیورنتینا برود و میلان در سن سیرو از لاتزیو پذیرایی خواهد نمود.

در هفته سوم فصل جدید کالچو 2 رقیب سنتی و پرافتخارترین تیم های فوتبال باشگاهی ایتالیا، یوونتوس و میلان در استادیوم سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت که این بازی ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی جدید یوونتوس را برابر شاگردان قدیمی اش در میلان قرار خواهد داد.

در فصل جدید سری A که در روز 31 می سال 2015 (10 خرداد 1394) به خاتمه خواهد رسید، محدودیت هایی هم برای دربی ها درنظر گرفته شده است به نحوی که از برگزاری این مسابقات به عنوان بازی نخست و خاتمهی هفته جلوگیری می گردد و همچنین اگر در یک هفته تقویمی تیم ها 2 مسابقه برگزار کردند، بازی دوم نباید دربی باشد.

نبرد یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی با رم به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته هم در هفته ششم صورت خواهد گرفت که در آن بانوی پیر پذیرای جالورسی است.

بازی اینتر - ناپولی در استادیوم سن سیرو نبرد بزرگ هفته هفتم است و رم و ناپولی، تیم سوم فصل گذشته در هفته دهم در استادیوم سن پائولو به مصاف هم می روند.

همچنین دربی میلان در هفته دوازدهم برگزار می گردد، هفته ای که لاتزیو هم پذیرایی یوونتوس خواهد بود. ضمن اینکه دربی ایتالیا میان تیم های یوونتوس و اینتر در هفته هفدهم به میزبانی اینتر برگزار خواهد شد.

برنامه هفته نخست سری A به توضیح زیر است:

آتالانتا - ورونا

چزنا - پارما

کیه وو - یوونتوس

جنوا - ناپولی

میلان - لاتزیو

پالرمو - سامپدوریا

رم - فیورنتینا

ساسولو - کالیاری

تورینو - اینتر

اودینزه - امپولی

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 496

به "آغاز هیجان انگیز کالچو، آلگری هفته سوم به سن سیرو برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز هیجان انگیز کالچو، آلگری هفته سوم به سن سیرو برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید