تور ایتالیا: پیروزی لیورپول، میلان و رئال، شکست پی اس جی مقابل منچسترسیتی، حذف زودهنگام دورتموند

به گزارش مجله آی سیب، خبرگزاری خبرنگاران- سیتی بردی ارزشمند را مقابل پی اس جی بدست آورد

تور ایتالیا: پیروزی لیورپول، میلان و رئال، شکست پی اس جی مقابل منچسترسیتی، حذف زودهنگام دورتموند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، منچسترسیتی در حالی ستارگان پاریسی را ناکام به سمت فرانسه بدرقه کرد که 3 هافبک اصلی خود را در اختیار نداشت. تیم گواردیولا تقریبا در تمام دقایق روی بازی مسلط بود و یک نمایش تیمی عالی از سیتیزن ها شاهد بودیم. با نتایج امشب، صعود هر دو تیم قطعی شد؛ منچسترسیتی به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی می گردد و پاریسی ها به عنوان تیم دوم.

پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم صف آرایی کردند. از دقیقه 1 تا 90 رجحان سیتیزن ها محسوس بود و کیلور ناواس باید راضی باشد که تنها دو بار دروازه اش را باز شده دید. پاریسی ها با حرکت مثلث آتشینشان و بر خلاف جریان بازی به گل نخست دست پیدا کردند اما معین بود که منچسترسیتی با ادامه روندی که در پیش گرفته بود به گل می رسد. همین گونه هم شد و ابتدا رحیم استرلینگ و سپس گابریل ژسوس برای تیم گواردیولا گلزنی کردند تا آبی های شهر منچستر، آبی های شهر پاریس را در جنگ صدرنشینی شکست دهند.

- اتلتیکو مادرید و میلان، در واندا متروپولیتانو؛ روسونری توانست پیروز گردد تا به یک نبرد دیگر برای صعود احتیاج داشته باشد. از هفته پنجم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فصل 2022-2021، دو تیم اتلتیکو مادرید و میلان به مصاف هم رفتند. میلان توانست در یک ملاقات کاملا برتر، به لطف گل جونیور مسایاس، به اولین سه امتیاز خود در این ملاقات دست پیدا کند. اکنون آن ها احتیاج دارند تا در بازی خاتمهی، لیورپول را شکست دهند.

- رئال مادرید ثابت کرد آن شکست در سانتیاگو برنابئو یک اتفاق بوده است. شریف که با پیروزی در دو بازی اولش، شگفتی ساز لیگ قهرمانان لقب گرفته بود، در خانه خود هیچ حرفی مقابل رئال مادرید نداشت و به راحتی باخت. اما با این حال شریف در اولین حضورش در لیگ قهرمانان اروپا، نتایج آبرومندانه ای گرفت و بالاتر از شاختار دونتسک راهی لیگ اروپا می گردد. تیم کارلو آنچلوتی هم با پیروزی در تیراسپول، صدرنشین ماند و صعودش را به دور حذفی قطعی کرد. بازی هفته خاتمهی رئال مادرید و اینتر در سانتیاگو برنابئو، تیم صدرنشین گروه D را معین می نماید.

- مصاف نمایندگان انگلیس و پرتغال بار دیگر به سود قرمزها به خاتمه رسید. لیورپول حتی در مسابقه ای که در آن احتیاجی به پیروزی نداشت، پورتو را شکست داد. یورگن کلوپ که خیالش از صعود راحت بود، تیمش را با تغییرات زیادی به زمین فرستاد و با این حال شاهد برد دیگری در آنفیلد بود. پورتو با توجه به باخت اتلتیکو مادرید مقابل میلان در بازی همزمان، هم اکنون در رده دوم گروه حضور دارد ولی در روز خاتمهی، هر سه تیم شانس صعود به دور بعد را خواهند داشت.

- برخلاف پیش بینی های اولیه، گروه C لیگ قهرمانان اروپا هرگز گروه نزدیکی نبود و در اتفاقی تقریبا نادر، تیم های اول تا چهارم جدول رده بنده پیش از هفته خاتمهی معین شدند. آژاکس مقتدرانه صعود کرد، اسپورتینگ به رتبه دوم رسید و دورتموند راهی لیگ اروپا شد. مارکو روزه و تیمش در گروهی که ظاهراً خیلی سخت به نظر نمی رسید، انتظارات را برآورده نکردند و دورتموند وداع زودهنگامی با لیگ قهرمانان اروپا داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1913

به "تور ایتالیا: پیروزی لیورپول، میلان و رئال، شکست پی اس جی مقابل منچسترسیتی، حذف زودهنگام دورتموند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: پیروزی لیورپول، میلان و رئال، شکست پی اس جی مقابل منچسترسیتی، حذف زودهنگام دورتموند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید