شوک کرونا به اردوی استقلال، کمبود بازیکن دردسرساز می گردد؟

به گزارش مجله آی سیب، از صبح امروز خبر کرونا گرفتن دروازه بان دوم استقلال و یکی دو نفر از اعضای این تیم شوک عجیبی به اردوی آبی ها وارد کرد.

شوک کرونا به اردوی استقلال، کمبود بازیکن دردسرساز می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، این نگرانی وجود دارد که چند استقلالی دیگر هم کرونا گرفته باشند و نتوانند تیمشان را مقابل الهلال عربستان همراهی نمایند. نکته اینجاست که استقلال در شرایط عادی هم با کمبود بازیکن عظیم روبرو است و حالا اگر قرار باشد یکی دو نفر دیگر را هم به علت کرونا از دست بدهد، مسلماً مشکلاتش در آستانه بازی با الهلال بیشتر خواهد شد. البته از دبی خبر رسید سید حسین حسینی دروازه بان اصلی این تیم مشکل خاصی ندارد اما به هر حال استقلالی ها باید قبل از الهلال با کرونا پیکار نموده و سپس آماده بازی با نماینده عربستان شوند.

نکته دیگر در خصوص استقلال این که درست در فاصله 48 ساعت مانده تا بازی حساس با الهلال مهدی پاشازاده معاون ورزشی باشگاه شد. طبعا اختیار چه احکامی با مدیر عامل باشگاه است اما به نظر می رسد مشکل استقلال انتخاب معاون ورزشی نیست و شاید بهتر بود شرایطی فراهم گردد که این تیم با بازیکنان سرشناس تر و عظیم تری به مصاف تیمی چون الهلال عربستان می رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1805

به "شوک کرونا به اردوی استقلال، کمبود بازیکن دردسرساز می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک کرونا به اردوی استقلال، کمبود بازیکن دردسرساز می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید