طرح خادم ویژه مربیان هلال احمر در قزوین برگزار گردید

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، در راستای هماهنگی بیشتر و آمادگی کامل در اجرای طرح ملی خادم با آموزش آمادگی در برابر مخاطرات در استان قزوین جلسه توجیهی روز پنجشنبه با حضور 21 نفر از مربیان استان در معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر قزوین برگزار گردید.

طرح خادم ویژه مربیان هلال احمر در قزوین برگزار گردید

تهمینه ابراهیمی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین در حاشیه برگزاری این جلسه توجیهی گفت: هدف از اجرای طرح خادم آشنایی مردم در برابر حوادث و مخاطرات است و با آموزش مربیان و آشنایی آنها با سرفصل های طرح امیدواریم بتوانیم خانواده ها و مردم را در برابرحوادث و مخاطرات حساس و آماده کنیم.

ابراهیمی توضیح داد: منبع تدریس مربیان به صورت انیمیشن، فیلم و لوح فشرده در اختیارقرار گرفته تا به یکسان سازی پیامهای آموزشی به جامعه هدف یاری گردد.

وی یادآورشد: کلاسهای آموزشی، نشست های هماهنگی و توجیهی لازم برای مربیان و گروههای هدف آمادگی کامل را برای اجرای این طرح ایجاد می نماید تا افراد معلومات و مهارتهای لازم را کسب نمایند و به هنگام وقوع حوادث و بلایا از خود و سایر اعضای خانواده مراقبت نمایند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه نمود:تقویت آمادگی وتوان افزایی افراد درمراقبت ازخانواده و اطرافیان در رویارویی با سوانح و حوادث طبیعی ازدیگر اهداف این طرح است و شرکت نمایندگان با رعایت توصیه های داوطلبان خادم قادرخواهند بود دربرابر حوادث و بلایای احتمالی، آمادگی بیشتری یافته و با پاسخ سریع و مناسب به شرایط پیش آمده در حوادث بهتر عمل نمایند.

,

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 120

به "طرح خادم ویژه مربیان هلال احمر در قزوین برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح خادم ویژه مربیان هلال احمر در قزوین برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید