فاوره: پیروزی مان مقابل آگزبورگ کاملاً عادلانه بود، بازی دورتموند هنوز نقص هایی دارد

به گزارش مجله آی سیب، سرمربی تیم فوتبال دورتموند با وجود برد قاطع در هفته نخست بوندس لیگا، به وجود بعضی ضعف ها در نمایش شاگردانش مقابل آگزبورگ اذعان داشت.

فاوره: پیروزی مان مقابل آگزبورگ کاملاً عادلانه بود، بازی دورتموند هنوز نقص هایی دارد

به گزارش خبرنگاران، بوروسیا دورتموند رقابت برای تصاحب عنوان قهرمانی بوندس لیگا را با کسب پیروزی پرگل 5 بر یک مقابل آگزبورگ در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال آلمان شروع کرد. با این حال لوسین فاوره، سرمربی زردپوشان وستفالن اعتراف کرد که عملکرد تیمش نقص هایی داشته است و این تیم هنوز جای پیشرفت دارد.

نتیجه ای که در این بازی رقم خورد مقتدرانه ترین برد تاریخ بوروسیا دورتموند در هفته نخست بوندس لیگا بود و در حالی رقم خورد که آگزبورگ در اولین دقیقه بازی به گل رسیده بود. دورتموند اما در هفته ای که رقیب اصلی اش بایرن مونیخ متوقف شد، گل خورده را با پنج گل پاسخ داد.

فاوره در انتها بازی به شبکه اسکای گفت: ما در نیمه دوم ریتم بازی مان را بالا بردیم که این نتیجه بسیار خوبی داشت. به همین دلیل نتیجه ای که رقم خورد، کاملاً عادلانه و حق ما بود. با این حال تیم ما هنوز هم در بعضی از بخش ها باید کارهای کوچکی انجام دهد. ما می خواهیم که هر روز بهتر از دیروز شویم. چیزی که برای من اهمیت دارد، پیشرفت بازیکنان چه از نظر فردی، چه از نظر گروهی است.

در همین حال کاپیتان تیم مارکو رویس که گل سوم این تیم را در دقیقه 12 بازی به ثمر رساند هم گفت: انجام اولین بازی مان در خانه بسیار هیجان انگیز بود. تمام بلیت های بازی به فروش رفته بود و طرفداران یک بار دیگر پرشور و نشاط بودند به خصوص بعد از آنکه ما گل اول را خوردیم، آنها واقعاً با صدایی بی نهایت بلند ما را تشویق می کردند. ما هرگز شک نداشتیم که می توانیم این بازی را ببریم. مسلماً همه چیز بی عیب و نقص نبود و ما دوست داشتیم که قبل از انتها نیمه اول دو گل می زدیم. بین دو نیمه ما باید هدفمندانه تر بازی می کردیم، چون این گونه بود که ما موقعیت های مان را ایجاد کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 310

به "فاوره: پیروزی مان مقابل آگزبورگ کاملاً عادلانه بود، بازی دورتموند هنوز نقص هایی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاوره: پیروزی مان مقابل آگزبورگ کاملاً عادلانه بود، بازی دورتموند هنوز نقص هایی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید