فوتبال آلمان از 20 اردیبهشت راه می افتد

به گزارش مجله آی سیب، بوندسلیگا در آلمان خود را برای آغاز مجدد از 20 اردیبهشت آماده می نماید.

فوتبال آلمان از 20 اردیبهشت راه می افتد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، رقابت های فوتبال حرفه ای آلمان (بوندسلیگا) که از اوایل ماه مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور به حال تعلیق درآمده بود در صورت موافقت مقام های دولتی از روز شنبه نهم ماه مه/بیستم اردیبهشت از سر گرفته می گردد.

کریشتین شیفرت، رئیس سازمان لیگ حرفه ای آلمان با اعلام این خبر قطعیت یافتن اجرای چنین تصمیمی را مشروط به موافقت مقامات بهداشتی و نهادهای اداره کننده بحران سلامت در این کشور دانست.

این درحالیست که نشریه ورزشی کیکر آلمان از موافقت وزارت بهداشت این کشور برای از سرگیری رقابت های بوندسلیگا بدون حضور تماشاگر خبر داده است.

از سوی دیگر گفته می گردد وزارت بهداشت آلمان با هماهنگی سازمان لیگ پروتکلی بسیار دقیق و حساب شده را برای برگزاری این مسابقات تعریف نموده که کلیه ارکان باشگاه ها هنگام مسابقات بایست به آن احترام بگذارند.

در این پروتکل دستورالعمل های زیادی از جمله معین یک مسئول بهداشتی برای هر تیم، نحوه برگزاری جلسات تیم ها در رختکن و رعایت بعضی نکات بهداشتی از سوی بازیکنان مورد تاکید قرار گرفته است.

بدین ترتیب بوندسلیگا نخستین لیگ معتبر اروپایی است که پس از توقف یک به یک مسابقات داخلی در اروپا به دلیل شیوع بیماری کووید 19 بار دیگر و البته بدون تماشاگر از سر گرفته خواهد شد.

بعضی تیم های باشگاهی در آلمان نظیر بایرن مونیخ و شالکه پیش از اعلام از سرگیری مسابقات تمرین های خود را شروع نموده بودند.

تمرین شالکه- عکس ها از AP

این تصمیم همخوان و در راستای تمایل اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا است که در نشست روز پنجشنبه خود بر لزوم اتمام کلیه مسابقات لیگ های داخلی در تابستان امسال تاکید نموده است.

اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا و اتحادیه باشگاه های اروپا طی نشستی که بر سر معین مهلت به خاتمه رسیدن لیگ های داخلی به توافق رسیده اند. بر اساس این توافق رقابت های باشگاهی ملی بایست تا خاتمه ماه ژوئیه به اتمام برسد تا زمینه برپایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در ماه اوت فراهم گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 970

به "فوتبال آلمان از 20 اردیبهشت راه می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال آلمان از 20 اردیبهشت راه می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید