فروش قطره چکانی سارق صادق با نقش آفرینی لیام نیسن

به گزارش مجله آی سیب، لیام نیسن با سارق صادق بار دیگر صدرنشین گیشه های فروش سینما های آمریکا شد.

فروش قطره چکانی سارق صادق با نقش آفرینی لیام نیسن

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، سارق صادق تریلری با بازی لیام نیسن بار دیگر برنده گیشه داخلی آمریکا شد و این در حالی بود که از نمایش در 2502 سالن سینما تنها 2.4 میلیون دلار فروخت.

این فیلم گرچه 44 درصد به نسبت سه روز اول اکرانش کاهش مخاطب داشت، اما در مجموع در 10 روز اول اکرانش 7.5 میلیون دلار فروخته است.

استودیو سازنده فیلم گفته باور داشته اند که اکران چنین فیلمی در این مقطع زمانی می تواند این فیلم را چندین هفته در سینما ها نگه دارد و اکنون دو هفته صدرنشین شدن در فهرست فروش نشان دهنده همین امر است.

این در حالی است که سینما های شهر نیویورک، لس آنجلس و سن فرانسیسکو هنوز بسته هستند. با وجود اینکه از نظر مجوز قانونی 85 درصد سینما های آمریکا اجازه فعالیت دارند، اما در واقع تنها 49 درصد سالن های سینما کار می نمایند. علاوه بر این ساعت های کار سینما ها کاهش یافته و ظرفیت پذیرش تماشاگر نیز برای فاصله گیری اجتماعی کم شده است.

جنگ با پدربزرگ فیلم خانوادگی با بازی رابرت دنیرو نیز با کاهش 25 درصدی مخاطب از نمایش در 2345 سالن سینما 1.9 میلیون دلار دیگر فروش کرد و در مجموع فروشش را از نمایشی 17 روزه به 9.7 میلیون دلار رساند.

مرد خالی فیلمی ترسناک از محصولات دیزنی نیز با آغاز به کاری ملایم 1.3 میلیون دلار از نمایش در 2027 سالن سینما فروش کرد. این فیلم را کمپانی فاکس قرن بیستم پیش از اینکه به دیزنی فروخته گردد فراوری نموده بود.

تنت کریستوفر نولان نیز با فروش 1.3 میلیون دلار دیگر از نمایش در 1801 سالن سینما در هشتمین آخر هفته نمایشش کاهشی 15 درصدی را تجربه کرد. این فیلم در بازار داخلی آمریکا نزدیک به 290 میلیون دلار فروخته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1257

به "فروش قطره چکانی سارق صادق با نقش آفرینی لیام نیسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش قطره چکانی سارق صادق با نقش آفرینی لیام نیسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید