فیلم کوتاه داستانی کپسول آماده نمایش شد

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران/کرمان فیلم کوتاه داستانی کپسول با مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان و با حمایت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان آماده نمایش شد.

فیلم کوتاه داستانی کپسول آماده نمایش شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، امیر پذیرفته کارگردان و نویسنده فیلم از فراوری و آماده سازی این اثر اطلاع داد و گفت: کپسول روایت کوشش و تکاپوی پسربچه ای برای تحقق رویای کودکی اش است.

وی ادامه داد: مدیریت فیلمبرداری کپسول به عهده داوود محمدی بوده و در روستاهای داوران و دره جوز از توابع رفسنجان تصویربرداری شده است.

پذیرفته بعلاوه از نقش آفرینی بابک نوری، ندا حسینی و میلاد ترقی خواه در فیلم کوتاه کپسول اطلاع داد و اضافه نمود: مراحل فنی و تدوین فیلم بلافاصله پس از اتمام فیلمبرداری، در تهران به اتمام رسیده و به زودی با حضور علاقمندان و هنرمندان در رفسنجان اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، این فیلم در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر رفسنجان تهیه شده است.

امیر پذیرفته فعالیت سینمایی خود را با نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مستند دلندروا و فیلم کوتاه داستانی کپسول ادامه داد. بازی در سریال افسانه هزارپایان هم اولین حضور وی در حوزه تلویزیون است. مستند دلندروا تا به امروز اسم منتخب چهاردهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت، شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوانان (سروناز) را از آن خود نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1740

به "فیلم کوتاه داستانی کپسول آماده نمایش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم کوتاه داستانی کپسول آماده نمایش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید