محمدی راد: بهترین تیم و بهترین بازیکنان ایران را داریم

به گزارش مجله آی سیب، سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: علاوه بر اینکه تیم بسیار قدرتمندی در اختیار داریم، بهترین بازیکنان ایران را نیز در تیم خود جمع نموده ایم .

محمدی راد: بهترین تیم و بهترین بازیکنان ایران را داریم

رحمان محمدی راد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص پیروزی سه بر دو تیمش مقابل فولاد سیرجان در هفته بیستم لیگ برتر والیبال گفت: واقعاً بازی بسیار خوبی بود و من به بازیکنان تیم سیرجان تبریک می گویم . با توجه به نتایجی که تیم فولاد در هفته های گذشته گرفته بود انتظار بازی سنگینی را در مقابله با این تیم داشتیم.

وی ادامه داد: اشتباهاتی را در ست دوم مرتکب شدیم. حریف توپ های ساده زیادی را در سرویس در اختیار ما قرار داد ولی ما نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم . این ست را واگذار کردیم و شکست در این ست روی عملکرد ما تاثیر داشت .

محمدی راد گفت: بعد از ست دوم، بازی بسیار نزدیک و سنگین تر شد چون حریف به جو سالن عادت نموده بود و بازی واقعاً خوبی را از خود نشان می داد. آنها در دریافت، روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند . همچنین تنوع پاس های مهدی مهدوی نیز در خط حمله مشهود و تاثیرگذار بود . در نهایت بازی به ست پنجم کشیده شد و همانطور که دیدید تیم فولاد نیز می توانست برنده این ست باشد اما خوشحالم که این بازی به سود ما به سرانجام رسید و صندلی خود را در صدر جدول حفظ کردیم.

سرمربی شهرداری ورامین مطرح نمود: پیروزی های تیم شهرداری در هفته های اخیر باعث شده خودباوری بازیکنان ارتقا پیدا کند. علاوه بر اینکه تیم بسیار قدرتمندی در اختیار داریم بهترین بازیکنان ایران را نیز در تیم خود جمع نموده ایم .

وی گفت: نقطه قوت دیگر ما تماشاگران حاضر در سالن هستند. بسیار خوشحالم که آبروی ما در این سالن همواره حفظ شده و ما در ورامین هیچ گاه شکست نخورده ایم. ما نیز کوشش نموده ایم همواره با تمام وجود برای این مردم و این شهر بازی کنیم. در مرحله پلی آف این تماشاگران و جو سالن به ما و به خودباوری تیم یاری زیادی خواهند کرد .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 141

به "محمدی راد: بهترین تیم و بهترین بازیکنان ایران را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی راد: بهترین تیم و بهترین بازیکنان ایران را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید