معرفی برترین کافی شاپ های دنیا

به گزارش مجله آی سیب، برترین کافی شاپ های دنیا

فرض کنید که تصمیم گرفته اید تا در فصل زمستان به یکی از کشورهای خارجی سفر کنید، دوست دارید تا خودتان و همسفرتان را مهمان یکی از کافه های آن جا کنید، در چه کشوری در چه شهری به کدام کافه می روید؟ می بینید واقعا سخت است چون شما هیچ وقت نمی توانید بدانید که در کجا چه کافه ای بهتر است مگر اینکه بخواهید غریزی عمل کنید. در پایین تعدادی از برترین کافی شاپ دنیا را به شما معرفی نموده ایم تا کافی شاپ دوستان و آن دسته از افرادی که عاشق جاهای خاص هستند در صورت سفر به کشورهای زیر بتوانند بی دردسر به درست ترین جای ممکن برود. با خبرنگاران همراه شوید:

معرفی برترین کافی شاپ های دنیا

کافی شاپ Tim Wendelboe در اسلو نروژ

کافی شاپی که در شهر اسلو نروژ قصد معرفی آن را به شما داریم تیم وندلبوئی نام دارد و صاحب آن هم فردی به همین نام است. این کافه در شهر اسلو مرکز کشور زیبای نروژ واقع شده است. به نظر می رسد کشوری که در بیشتر ایام سال سرد و تاریک است احتیاج به چند کافی شاپ خوب داشته باشد که کافی شاپ تیم وندلبوئی یکی از آن هاست. گردشگران زیادی در سفر به اسلو به این کافه رفته اند و کامنت های خیلی خوبی از آن گذاشته اند، اینکه از چندین متر می توان بوی گریل های آن را حس کرد و بعلاوه این کافه یکی از برترین قهوه های شهر را سرو می نماید که حتی می توانید یک بسته از آن را بخرید و به عنوان سوغاتی به خانه ببرید.

کافی شاپ SantEustachio Il در رم ایتالیا

کافه سنت اوستاچیویی دوم بزرگ ترین نام اسپرسوی روی ایتالیا را به دوش می کشد! به این معنی که این کافه به اسپرسوهایش معروفیت دارد و به عبارت دیگر اسپرسو فقط با نام این کافه شناخته می گردد. این کافه در سال 1938 ساخته شده است و هنوز هم در همان جای قبلی واقع شده است. اسپرسوهای این کافه به مقدار ای خوش طعم است که انگار از دانه های جادویی برای درست کردن آن استفاده می نمایند. اگر چه این کافه چیزهای زیادی سرو می نماید با این حال رومی ها به اسپرسوی آن علاقه خاصی دارند. فکر نشستن در کافه را ازسرتان بیرون کنید، اتفاقا حالت ایستاده دیدی فوق العاده از رم می دهد.

کافی شاپ Coffee Academics در هنگ کنگ چین

کافی آکادمیک در واقع کافی شاپ های کوچک زنجیره ای هستند که چند سال پیش در هنگ کنگ باز شدند. محل آن ها در کنار خلیج Causeway است که البته یکی از شعبه های آن هاست. آن ها قهوه های سرتاسر دنیا را به برترین شکل ممکن درست می نمایند و از طرف دیگر در منوی غذاییشان چند اسنک خلاقانه هم هست. کیفیت بالای نوشیدنی مثل قهوه و غذاهای آن باعث شده تا این کافی شاپ در لیست برترین کافی شاپ های دنیا قرار بگیرد.

کافی شاپ Tortoni در بوینس ایرس آرژانتین

یکی از قدمی ترین کافی شاپ های آمریکای جنوبی کافه تورتونی است، کافه ای واقعا زیبا که در مرکز شهر بوینس آیرس در آرژانتین واقع شده است. این کافی شاپ در سال 1858 باز شده است و فضای آن الهام گرفه شده از هنرمندانی است که در آن جا جمع شده اند و تبادل فکر می نموده اند. در دکوراسیون این کافه از دکور کلاسیک استفاده شده است، سقف تورتونی پر از شیشه های خوش نقش و نگار است و دیوارهای آن پوشیده از کارهای هنری و شاهکارهای آرتیستیک از افرادی مثل جرج لوییس بورگز است. در این کافی شاپ می توانید نوشیدنی های مثل قهوه، کافی شاپ و… را پیدا کنید اما خوشمزه ترین آیتم منوی آن هات چاکلت است که در یک ماگ بسیار بزرگ با تزیینات خاص و لایه ضخیمی از شکلات سرو می گردد.

کافی شاپ کافئین در لندن انگلستان

کافه کافئین را می توان یکی از برترین کافی شاپ های لندن دانست که سعی نموده است تا فرهنگ قهوه استرالیایی را به بریتانیا بیاورد. در کشور انگلستان بر خلاف دیگر کشورها اروپایی، چای خیلی بیشتر از قهوه محبوبیت دارد، در چنین شرایطی صاحب این کافی شاپ سعی نموده تا فرهنگ قهوه خورد را بیشتر در لندن جا بیندازد و ظاهرا پیروز بوده است چون این کافه همواره شلوغ است و بیشتر مشتریان آن هم از هواداران پر و پا قرص قهوه های کافه کافئین شده اند. تمام کارکنان این کافه حداقل 3 سال آموزش مرتبط دیده اند، این موضوع کاملا از طعم قهوه های سرو شده آن ها تعیین است.

کافی شاپ Central در وین اتریش

بر خلاف انگلیسی ها، فرهنگ قهوه خوری بخشی از زندگی روزانه مردم وین در اتریش را تشکیل می دهد. در این شهر صدها کافی شاپ هست که جدای از این که محل هایی برای صرف قهوه و خوراکی های دیگر هستند، محلی برای گپ و گفت، کتاب خواندن و حتی بازی کردن هستند. شما می توانید ساعت ها در این کافه ها بنشینید و وقت بگذرانید البته به شرط این که حداقل یک فنجان قهوه از آن گرفته باشید.

حالا که در این شهر هستیم بد نیست تا یکی از کافه های خوب وین را به شما معرفی کنیم. این کافه از برترین کافی شاپ های دنیا است و یکی از معروف ترین و زیباترین کافه های وین است و کافه سنترال نام دارد (Café Central). اگر روزی در وین بودید و به این کافه رفتید حتما اشترودل سیب آن را امتحان کنید.

کافه Falco در مونترال کانادا

تعداد کافه هایی که هم قهوه های با کیفیت و هم غذای ژاپنی را با هم سرو نمایند، در نیا واقعا کم است. اما فالکو یکی از آن هاست. این کافه در مرکز شهر مونترال قرا ردارد و از المان های صنعتی برای دکور آن استفاده شده است و با ورود به آن فکر می کنید که به یک آزمایشگاه علمی وارد شده اید. سوپ میسوی آن معروفیت زیادی در مونترال دارد.

منبع: travelversed.co

منبع: الی گشت
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2031

به "معرفی برترین کافی شاپ های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین کافی شاپ های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید