مقاله: طراحی دکوراسیون و بازسازی آشپزخانه

به گزارش مجله آی سیب، در بازسازی آشپزخانه معمولا برای کف آشپزخانه ها از سرامیک، سنگ و یا کاشی یا عموما کفپوش های ضد آب استفاده می نمایند. شما می توانید متناسب با سلیقه و شکل کلی آشپزخانه و طرح دیوارها، مدل های مختلفی را برای سرامیک، سنگ یا کاشی کف در نظر بگیرید. پیشنهاد می کنیم برای رنگ کفپوش آشپزخانه، رنگ های تیره تر را انتخاب کنید، چرا که جای لک ها و کثیفی ها را کمتر نشان می دهد.

مقاله: طراحی دکوراسیون و بازسازی آشپزخانه

یکی از مهم ترین بخش های آشپزخانه کف آن است. این بخش به دلیل رفت و آمد مداوم و رطوبت و شست و شوی آشپزخانه، باید به خوبی بازسازی گردد تا هم از نظر بهداشت و هم از نظر اقتصادی مسائل زیادی به وجود نیاید.

در آشپزخانه پر نور، علاوه بر وجود انرژی مثبت، می توان به راحتی آشپزی کرد و هنگامی که هوا تاریک می گردد، احتیاجی به نور هود و یا نور موبایل نخواهد بود. یکی دیگر از دلایل اهمیت وجود نور کافی در آشپزخانه این است که کم نور بودن فضا می تواند آشپزخانه را کوچک تر نشان دهد.

از این رو یکی از مهم ترین مسائلی که در بازسازی آشپزخانه باید به آن اهمیت دهید، نورپردازی آشپزخانه است. استفاده از نورهای مخفی در کابینت ها و یا نورپردازی در کابینت های ویترینی هم جلوه خاصی به آشپزخانه تان می بخشد.

نورپردازی بالای اپن آشپزخانه هم بسیار اهمیت دارد، چرا که در مواقعی که هوا تاریک تر است می توانید با روشن کردن چراغ های آن بالا از روشنی فضا لذت ببرید. حتی اگر طراحی ساده باشد، اما با ظرافت و توجه به نکات اصولی می توان با بازسازی آشپزخانه تاثیر قابل توجهی در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد کرد.

منبع مقاله: طراحی دکوراسیون و بازسازی آشپزخانه

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1251

به "مقاله: طراحی دکوراسیون و بازسازی آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طراحی دکوراسیون و بازسازی آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید