مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو سامسونگ تا رشد چشمگیر برند زد تی ای

به گزارش مجله آی سیب، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو سامسونگ تا رشد چشمگیر برند زد تی ای

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بعضی حدس های جدید حکایت از آن دارند که گوشی تاشو سامسونگ که با مشکلاتی متعدد در حوزه رونمایی رو به رو شده بود، می تواند به زودی یعنی تا اواخر تابستان وارد بازار گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هوش مصنوعی یکی از مهمترین جنبه های تحولات مهم در دنیا است و جالب است بدانید که سیستم بانکی از این ماجرا منفک نیست. اما هوش مصنوعی چگونه می تواند دنیا بانکداری را دستخوش تغییرات کند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها همه جا صحبت از تعرفه های تجاری ایالات متحده است و بسیاری از افراد معتقدند لغو این تعترفه های تجاری در حوزه های مختلف اهمیت بسزایی دارد اما در حوزه فناوری این تعرفه ها چه نقشی ایفا می نمایند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نسخه جدید گوگل کروم با ویژگی هایی جدید برای اندرویدی ها در دسترس است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این ویژگی ها، اندرویدی ها به ویژگی هایی مثل حالت تاریک دسترسی دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل در نهایت پشتیبانی از چندین دوربین را به نسخه iOS 13 و iPadOS افزود. مدت زیادی است که کاربران ios این ویژگی را درخواست نموده اند و در چند سال اخیر در تعدادی از دستگاههای اندرویدی موجود است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برند زد تی ای وعده داده که به زودی نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر 5G خود را وارد بازار می نماید. این در حالی است که این روزها مناقشات چین و ایالات متحده در حوزه مسائل مختلف و به ویژه در بخش فناوری در بالاترین حد خود واقع شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 223

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو سامسونگ تا رشد چشمگیر برند زد تی ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو سامسونگ تا رشد چشمگیر برند زد تی ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید