گلکسی A35 با طراحی مدرن تری راهی بازار می گردد

به گزارش مجله آی سیب، یکی از افشاگران مشهور که با نام کاربری OnLeaks در شبکه اجتماعی X فعالیت دارد، ساعاتی قبل رندرهای مربوط به گوشی گلکسی A35 را منتشر کرد. با وجود اینکه این گوشی هم از زبان طراحی گوشی های تازه سامسونگ بهره می برد، ولی نسبت به نسل قبلی با تغییراتی روبرو شده است.

گلکسی A35 با طراحی مدرن تری راهی بازار می گردد

در پنل جلویی همچنان با نمایشگر تخت 6.6 اینچی روبرو هستیم ولی حالا حاشیه های نمایشگر اندکی باریک تر شده است ولی حاشیه پایینی آن اندکی ضخیم تر از حاشیه های سه جهت دیگر محسوب می گردد. به لطف همین مشخصه، این مدل 0.2 میلی متر عرض کمتری نسبت به نسل قبلی خود دارد و طول آن هم 0.3 میلی متر کاهش یافته است.

در این گوشی دیگر خبری از ناچ نمایشگر نیست و در عوض دوربین سلفی در حفره نمایشگر تعبیه شده است. لبه های تخت بدنه هم ظاهر گوشی را مدرن تر نموده. البته در فریم سمت راست، در قسمت مربوط به دکمه های پاور و تنظیم صدا، کمی برآمدگی دیده می گردد. پنل پشتی هم تغییر خاصی نسبت به نسل قبلی ندارد و بار دیگر با سه دوربین روبرو هستیم که به طور مجزا بر روی این پنل تعبیه شده اند.

در خصوص دیگر مشخصه های این گوشی، می توانیم به احتمال بهره گیری از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی اشاره کنیم. انرژی گلکسی A35 قرار است به وسیله باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین گردد که از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می نماید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1402 بروزرسانی: 2 آذر 1402 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2315

به "گلکسی A35 با طراحی مدرن تری راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "گلکسی A35 با طراحی مدرن تری راهی بازار می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A35 با طراحی مدرن تری راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید