نظر بازیکنان بایرن مونیخ در خصوص هم گروهی با اتلتیکو، روستوف و آیندهوون

به گزارش مجله آی سیب، بازیکنان سرخپوشان مونیخ نسبت به قرعه ای که نصیب این تیم در لیگ قهرمانان اروپا شد، واکنش نشان دادند.

نظر بازیکنان بایرن مونیخ در خصوص هم گروهی با اتلتیکو، روستوف و آیندهوون

با رزرو تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، طبق قرعه کشی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در گروه D باید با تیم های اتلتیکومادرید اسپانیا، پی اس وی آیندهوون هلند و روستوف روسیه تقابل کند. بازیکنان این تیم در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ نسبت به این قرعه واکنش نشان دادند.

فیلیپ لام: در چند فصل اخیر همیشه حداقل تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود نموده ایم، به همین خاطر این وظیفه ماست که این فصل از مرحله گروهی صعود کنیم، حتی اگر حریف قدرتمندی همچون اتلتیکومادرید در کنارمان باشد. کسب پیروزی در خانه روستوف و آیندهوون چالشی جدی برای ما خواهد بود و نبرد دشواری هم در مادرید با اتلتیکو خواهیم داشت، اما رویارویی با اتلتیکومادرید برای ما حکم انتقام گیری از آنها بابت شکست فصل گذشته مان را ندارد. به هر حال گذشته ها گذشته است. ما کارمان را از نو آغاز خواهیم کرد.

مانوئل نویر: بی صبرانه مشتاق بازی مقابل اتلتیکومادرید در دو بازی رفت و برگشت هستم. ما به دنبال این هستیم که به عنوان تیم نخست گروه مان راهی مرحله حذفی شویم. روستوف هم قرعه خیلی جالبی است و فکر نمی کنم هیچ کدام از ما از این تیم روسی شناختی داشته باشیم. آیندهوون را هم نباید دست کم بگیریم. این تیم نزدیک بود فصل گذشته اتلتیکو را از دور رقابت ها حذف کند و تنها در ضربات پنالتی بود که تن به شکست داد.

ژروم بواتنگ: به نظرم نباید شکایتی از این قرعه که نصیب مان شد، داشته باشیم. روی کاغذ قطعاً اتلتیکومادرید جدی ترین رقیب ماست، اما نباید آیندهوون را هم دست کم بگیریم. هدف ما صعود به دور بعد به عنوان تیم اول گروه و عدم رویارویی با تیم های اول گروه های دیگر است.

توماس مولر: می خواهیم به اتلتیکومادرید ثابت کنیم که می توانیم عملکرد بهتری نسبت به ملاقات مرحله نیمه نهایی فصل گذشته از خود ارائه دهیم. اگر به صورت گروهی کار کنیم، به تمامی اهداف مان خواهیم رسید. به شخصه هم منتظر آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان هستم.

متس هوملس: از قرعه ای که نصیب مان شد، رضایت دارم چون رقبای ما تیم هایی هستند که من پیش از آن با آنها روبه رو نشده ام. پیش از انجام قرعه کشی هم آرزوی چنین قرعه ای را داشتم. حضور اتلتیکومادرید در گروه ما که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان به شمار می رود، گروه ما را چالشی تر می نماید.

خاوی مارتینس: در گروه جالبی قرار گرفتیم. به طور حتم اتلتیکومادرید قدرتمندترین حریف ماست، اما باید از تجربه فصل گذشته مان در تقابل با اتلتیکو در مادرید بهره لازم را ببریم. باید در مرحله گروهی عملکرد بهتری را از خود ارائه دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 770

به "نظر بازیکنان بایرن مونیخ در خصوص هم گروهی با اتلتیکو، روستوف و آیندهوون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر بازیکنان بایرن مونیخ در خصوص هم گروهی با اتلتیکو، روستوف و آیندهوون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید