هر آنچه احتیاج است از بازارکار، آینده شغلی و درآمد مهندس صنایع بدانید، صندلی حرفه ای مهندسی صنایع کجاست؟

به گزارش مجله آی سیب، مهندسی صنایع شاخه ای از مهندسی است که به بهینه سازی فرآیندها و یا سیستم های پیچیده می پردازد.

هر آنچه احتیاج است از بازارکار، آینده شغلی و درآمد مهندس صنایع بدانید، صندلی حرفه ای مهندسی صنایع کجاست؟

به گزارش خبرنگار ، ماهیت رشته صنایع کار در کارخانه است و اگر فرد بتواند سیستم ها را تحلیل کند در این رشته به خوبی پیروز خواهد شد. مهندسی صنایع به طراحی، پیاده سازی و بهبود سیستم های یکپارچه ای از انسان، مواد، اطلاعات، تجهیزات و انرژی می پردازد.

مهندسان صنایع می توانند به راحتی به حوزه آی تی راه پیدا نمایند و در فیلد هایی مانند کلان داده، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی که احتیاج به آمار پیشرفته مهندسی نظیر رگرسیون، سری های زمانی و غیره پیشرفت نمایند.

مهندسان صنایع بر چگونگی انجام کار ها، دستیابی به نتایج بدون خطا، تکنولوژی مورد احتیاج، ایمنی کارکنان، محیط و هزینه تمرکز دارند؛ فردی که در رشته صنایع آغاز به کار می نماید؛ درآمد 2 الی 3 میلیونی خواهد داشت که به مرور افزایش پیدا می نماید.

درآمد ماهانه مهندس های برق در ایران +بازار کار گرایش های برق

این رشته جدید است اما می تواند رشد بسیار خوبی داشته باشد؛ داشتن مهارت و تخصص خوب یکی از مهم ترین کارها در هر شغلی است. در مهندسی صنایع وجود بعضی مهارت و توانمندی ها لازم است و افراد باید برای داشتن درآمد میلیونی، این مهارت ها را یاد بگیرند.

بعضی از این توانمندی ها عبارتند از توان حل مسئله، مهندس صنایع - ذهن پویا و جستجوگر، خلاقیت و نوآوری، مهارت های ارتباطی خوب، داشتن توان مدیریتی، توان تجزیه و تحلیل مناسب، توان علمی خوب در ریاضی، آمار و فیزیک، کار تیمی، توانایی تحمل فشار کاری زیاد، دقت و توجه به جزئیات، توان مدیریت زمان، تسلط به زبان انگلیسی است که در به روز بودن و آگاهی از آخرین دستاورد های مهندسی صنایع بسیار لازم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 253

به "هر آنچه احتیاج است از بازارکار، آینده شغلی و درآمد مهندس صنایع بدانید، صندلی حرفه ای مهندسی صنایع کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه احتیاج است از بازارکار، آینده شغلی و درآمد مهندس صنایع بدانید، صندلی حرفه ای مهندسی صنایع کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید