هیچ یک از ملی پوشان والیبال به کرونا مبتلا نشده اند

به گزارش مجله آی سیب، غلامرضا نوروزی از عدم ابتلای بازیکنان تیم ملی والیبال به کرونا اطلاع داد.

هیچ یک از ملی پوشان والیبال به کرونا مبتلا نشده اند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی طی ارتباط تصویری با برنامه کادر فنی شبکه تلویزیونی ورزش توضیح داد که هیچ یک از ملی پوشان والیبال به کرونا مبتلا نشده اند.

غلامرضا نوروزی گفت: آخرین شرایط ملی پوشان والیبال را به طور مستمر و دقیق پیگیری می کنیم و طبق اعلام فیزیوتراپ تیم ملی والیبال سه تن از ملی پوشان به سرماخوردگی مبتلا شده بودند و خوشبختانه خبری از کرونا در اردوی تیم ملی نیست.

وی درباره سعید معروف هم گفت که این بازیکن هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده است.

نوروزی گفت: برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی مجموعه اقداماتی در زمینه کرونا و سلامت آنها اجرا شده و در حال اجرا است از جمله اینکه بیش از 300 ورزشکار و اعضای کاروان اعزامی به المپیک و پار المپیک واکسن دریافت کردند.با وجود واکسیناسیون ورزشکاران عزیز ما همچنان باید بجد پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره شرایط آرمین هادی پور، ملی پوش تکواندو گفت: در مورد این ورزشکار هم جلسات متعددی برگزار گردید و طبق خواسته خود ورزشکار انجام عمل جراحی پیش از المپیک منتفی شد و با اقدامات فیزیوتراپی برای المپیک آماده می گردد و خوشبختانه در حال حاضر مسئله ای ندارد.

نوروزی درباره بازگشایی اماکن ورزشی گفت: در این باره اقدامات لازم با همکاری و هماهنگی همکارانمان در وزارت بهداشت در حال اجرا است از جمله تدوین دستورالعمل باشگاه های ایمن که احتمالا هفته آینده به وسیله وزارت بهداشت به وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد. در این صورت، بازگشایی ها طبق این دستورالعمل با رعایت کامل پروتکل ها و نظارت افسران سلامت و دانشگاه های علوم پزشکی، بازگشایی اماکن ورزشی صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1707

به "هیچ یک از ملی پوشان والیبال به کرونا مبتلا نشده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ یک از ملی پوشان والیبال به کرونا مبتلا نشده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید