تور ایتالیا: واکنش اینفانتینو به بحث حضور ایتالیا به جای ایران در جام جهانی 2022

به گزارش مجله آی سیب، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در واکنش به شایعه ای که اخیراً درباره احتمال کنار گذاشته شدن تیم ملی کشورمان از جام جهانی شکل گرفته بود، واکنش نشان داد.

تور ایتالیا: واکنش اینفانتینو به بحث حضور ایتالیا به جای ایران در جام جهانی 2022

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در آستانه قرعه کشی مرحله گروهی جام دنیای 2022 قطر شایعه ای مضحک در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه ممکن است تیم ملی ایران به علت عدم ورود بانوان به استادیوم ها از حضور در جام دنیای محروم گردد. این شایعه باعث خوش باوری بعضی از جمله طرفداران ایتالیا درباره شانس راهیابی آتزوری به جام دنیای شد، البته امید آنها خیلی دوام نداشت، چرا که اولینا کریستیلین عضو کمیته اجرایی فیفا داستان حذف احتمالی ایران از جام دنیای را کاملاً بی اساس دانست. از نظر جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) هم این داستان بیشتر به یک طنز شباهت داشت تا واقعیت.

اینفانتینو که برای شرکت در مراسم یادبود آرتمیو فرانکی اسطوره فوتبال ایتالیا به شهر فلورانس سفر نموده بود، در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید آیا ایتالیا شانسی برای گرفتن جای ایران در جام دنیای 2022 دارد، پاسخ داد: خواهش می کنم بیاید جدی باشیم.... رئیس فیفا درباره احساس خود درباره عدم راهیابی آتزوری به جام دنیای هم گفت: احساس کسی را دارم که بغض گلویش را گرفته است.

اینفانتینو از همین موضوع برای منطقی جلوه دادن کوشش خود برای کاهش فواصل زمانی بین ادوار جام دنیای به دو سال استفاده کرد و اضافه نمود: زمانی که ما درباره دوسالانه شدن جام دنیای صحبت می کنیم، به خاطر آن است که احساسی که این تورنمنت به مردم می دهد باورنکردنی است. ایتالیا تقریباً در تمامی ادوار جام دنیای حضور داشته است، حالا ببینید سایر کشورهایی که کمتر در جام دنیای حضور داشته اند چقدر برای شرکت در این تورنمنت اشتیاق دارند. برای فیفا امید دادن به سایر کشورها یک هدف اصلی است. شرم آور است که تجربیاتی را که من در کودکی داشتم، بچه ها این نسل نتوانند تجربه نمایند. در این دنیای پرتفرقه، خیلی مهم است که فرصت های بیشتری برای متحد کردن مردم ایجاد کنیم و ورزش می تواند این کار را انجام دهد. در زمان حاضر، برترین بازیکنان دنیا در برترین لیگ ها بازی می نمایند و کسی به فوتبال دیگر نقاط دنیا توجه نمی کند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2071

به "تور ایتالیا: واکنش اینفانتینو به بحث حضور ایتالیا به جای ایران در جام جهانی 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: واکنش اینفانتینو به بحث حضور ایتالیا به جای ایران در جام جهانی 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید