شرایط آب 26 شهرستان خوزستان بهتر می شود

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به این که اولویت ما بهبود شرایط کیفیت آب آشامیدنی در خوزستان است، گفت: خط قرمز آبفا، کیفیت آب شرب در خوزستان است و باید با نظارت برای بهبود کیفیت آب آشامیدنی در استان از خط آبرسانی غدیر، آب برداشت شود.

شرایط آب 26 شهرستان خوزستان بهتر می شود

حمیدرضا جانباز در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: خط قرمز آبفا کیفیت آب شرب است و باید از خط آبرسانی غدیر با نظارت برای بهبود کیفیت آب آشامیدنی در استان، آب برداشت شود.

وی افزود: با توجه به اینکه پمپ ششم در ایستگاه پمپاژ آب ام الدبس شهرستان دشت آزادگان نصب شده، خط انتقال آب غدیر حدود 1.3 تا 1.5 مترمکعب بر ثانیه افزایش ظرفیت داشته است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور شرح داد: اثر این پمپاژ آب بعد از 2 روز در شهرهایی که انتظار بهبود کیفیت می رفت قابل توجه بوده و کیفیت آب در این شهرها بهتر شده است.

جانباز گفت: در سفر امروز کیفیت آب در آبادان و خرمشهر مورد بررسی قرار گرفت و خوشبختانه شرایط بهبود یافته است .

وی با اشاره به کیفیت آب در خوزستان بیان نمود: با برداشت آب از ایستگاه پمپاژ w2 شهرستان اندیمشک و برداشت آب از رودخانه دز، شرایط کیفی و کمی آب شرب در 26 شهرستان که از طرح غدیر آب دریافت می کنند بهتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، مدیر عامل آبفا کشور امروز از تصفیه خانه شهدای غرب کارون، تاسیسات آبرسانی شهید منصوری در روستای المخرجین در غرب کارون و تاسیسات آبرسانی شهدای حفار شرقی در روستای حفار شرقی از توابع بخش مرکزی شهرستان خرمشهر بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1851

به "شرایط آب 26 شهرستان خوزستان بهتر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط آب 26 شهرستان خوزستان بهتر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید