کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا، 4 نماینده ایران فینالیست شدند

به گزارش مجله آی سیب، 4 کشتی گیر کشورمان به دیدار فینال رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا در تایلند راه یافتند.

کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا، 4 نماینده ایران فینالیست شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز (سه شنبه) و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر چونبوری تایلند آغاز شد که 4 کشتی گیر کشورمان به دیدار فینال راه یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم علی نوربخش در دور نخست با نتیجه 5 بر یک از سد کوتوبک عبدی کریم اولو از قرقیزستان گذشت وی در دور دوم مقابل دانگ هیوک وون از کره جنوبی با نتیجه 7 بر 6 باخت و با توجه به شکست این حریف مقابل کشتی گیر هندی در مرحله نیمه نهایی، نوربخش از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 63 کیلوگرم سعید ارجمندی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل سانگ جون پارک از کره جنوبی با نتیجه 7 بر 2 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله از سد نورسلطان محموداف از قرقیزستان با نتیجه 5 بر 5 گذشت و به دیدار فینال راه یافت. ارجمندی در دیدار پایانی به مصاف آسخات محمدی اف از قزاقستان می رود.

در وزن 77 کیلوگرم محمد ناقوسی در دور اول مقابل کولدیپ مالیک از هند با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. وی در دور بعد دولت ژالگاسوف از قزاقستان را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ناقوسی در این مرحله مقابل نائو کاساکا از ژاپن با نتیجه 7 بر 3 به فزونی دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

در وزن 87 کیلوگرم حسن فروزنده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل آزات سالیدینوف از قرقیزستان با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر سونیل کومار از هند را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

در وزن 130 کیلوگرم که مسابقات در دو گروه و به صورت دوره ای برگزار شد، علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر آویش از هند را مغلوب کرد. وی در دور سوم مقابل مین جون کیم از کره جنوبی با نتیجه 10 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. یوسفی در این مرحله نیز با نتیجه 8 بر صفر علی بک سارسنگالیف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

مسابقات فینال اوزان فوق عصر امروز برگزار می شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 272

به "کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا، 4 نماینده ایران فینالیست شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا، 4 نماینده ایران فینالیست شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید