گزینه پرسپولیس در تور استقلال افتاد ، قول ستاره لیگ فزونی به آبی ها

به گزارش مجله آی سیب، هافبک لیگ فزونی که مورد توجه پرسپولیس هم قرار گرفته است به استقلالی ها اعلام نموده درصورتی که پیشنهاد قطری وی محقق نگردد آبی پوش می گردد.

گزینه پرسپولیس در تور استقلال افتاد ، قول ستاره لیگ فزونی به آبی ها

به گزارش خبرنگاران طی روزهای گذشته جواد نکونام شخصا با بازیکنان زیادی صحبت نموده است. نکته قابل توجه اینکه در یک پست تعیین، براساس نیازمندی های فنی و با توجه شرایط قراردادی بازیکنان و اولویت جواد، با بازیکنان مختلفی مذاکره انجام شده است تا براساس برآیند شکل گرفته، مذاکره با یکی از همین نفرات فوق منجر به عقد قرارداد با استقلال گردد.

در این خصوص شنیده می گردد نخستین بازیکنی که مورد توجه نکونام قرار گرفته یاسین سلمانی، هافبک فصل گذشته سپاهان است که صحبت از حضور وی در لیگ قطر هم شنیده می گردد. بر همین اساس سلمانی که مورد توجه پرسپولیس هم قرار گرفته است به استقلالی ها اعلام نموده درصورتی که پیشنهاد قطری وی محقق نگردد احتمالا راهی استقلال شده و پیراهن آبی این تیم را برتن خواهد نمود. در این خصوص شنیده می گردد اگر سلمانی به هر دلیلی آبی پوش نگردد تورس اسپانیایی که فصل گذشته در فولاد بازی نموده و با اتمام کارش به کشورش بازگشت، دوباره گزینه بازگشت به ایران خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 تیر 1402 بروزرسانی: 3 تیر 1402 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2277

به "گزینه پرسپولیس در تور استقلال افتاد ، قول ستاره لیگ فزونی به آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه پرسپولیس در تور استقلال افتاد ، قول ستاره لیگ فزونی به آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید