گواردیولا: استرلینگ فوق العاده است اما هنوز جای پیشرفت دارد

به گزارش مجله آی سیب، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی پس از پیروزی قاطع تیمش برابر استوابخارست در بازی رفت از پلی آف لیگ قهرمانان اروپا، تمجید ویژه ای از بال انگلیسی آبی های شهر منچستر پرداخت.

گواردیولا: استرلینگ فوق العاده است اما هنوز جای پیشرفت دارد

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا پس از پیروزی 5 بر صفر منچسترسیتی در خانه استوابخارست که کار این تیم انگلیسی را برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آسان کرد، به تمجید از رحیم استرلینگی پرداخت که در این بازی خوش درخشید، زمینه ساز دو گل شد و پنالتی دیرهنگامی را هم که سرخیو آگرو از دست داد، گرفت.

گواردیولا درباره بال انگلیسی تیمش گفت: تا الان رحیم خوب بازی نموده است، اما او تنها 21 سال سن دارد پس هنوز چیزهای زیادی است که باید یاد بگیرد. بهترین توصیه من برای او این است که آرامش خودش را حفظ و روی تمریناتش، بدنش و زندگی شخصی اش تمرکز کند. در صورتی که این اتفاقات رخ دهد، کیفیت بازی او به نمایش درمی آید. او سریع است و اخلاق کاری خوبی هم دارد. رحیم بازیکنی است که هم می تواند کنار خط و هم در وسط میدان بازی کند. زمانی که او به میانه میدان می آید، این توانایی را دارد که با هم تیمی هایش ارتباط برقرار کند. او بازیکن فوق العاده ای است و به همین دلیل من فکر می کنم که اقدام تابستان سال گذشته باشگاه برای خریدنش هوشمندانه بود.

گواردیولا در ادامه از نتیجه بازی هم که صعود تیمش به مرحله گروهی را تقریباً قطعی نموده است، ابراز خرسندی کرد. وی اضافه کرد: ما تقریباً در لیگ قهرمانان هستیم که این از ابتدای کار هدف مان بود. بازی مان عالی بود و بازیکنان هم با ذهنیتی فوق العاده پا به میدان گذاشتند. ما با یک بازی بسیار خوب، نتیجه ای حیرت آور کسب کردیم. بازیکنانم به خاطر این پیروزی شایسته تحسین هستند. همه مربیان جهان می خواهند در تیم شان تغییر ایجاد نمایند تا کمترین تعداد گل را دریافت کند. این همان چیزی است که ما نیز می خواهیم. حالا که به هدف مان رسیدیم باید استراحت و روی بازی برابر استوک سیتی و بازی برگشت تمرکز کنیم.

آگرو می توانست در این بازی پنج گل بزند اما او در نیمه اول دو پنالتی من سیتی را به هدر داد. گواردیولا اما نگران پنالتی های به هدر رفته آگرو نبود.

او تأکید کرد: پنالتی ها، پنالتی هستند. آگرو شخصیت لازم برای پنالتی زدن را دارد و مهم این است که او بعد از هدر دادن پنالتی ها مأیوس نشد و به بازی اش ادامه داد و پس از آن سه گل زد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 793

به "گواردیولا: استرلینگ فوق العاده است اما هنوز جای پیشرفت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: استرلینگ فوق العاده است اما هنوز جای پیشرفت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید