یک آیفون نسل اول با قیمت 50 هزار در حراجی به فروش گذاشته شد

به گزارش مجله آی سیب، در طول سال میلادی گذشته شاهد این موضوع بودیم که دستگاه های فناوری قدیمی و کمیاب به وسیله حراجی ها به فروش می رسند. حالا یک آیفون نسل اول مربوط به سال 2007 که جعبه آن تا به امروز باز نشده، در جریان یک حراجی آنلاین به قیمت بیش از 50 هزار دلار به فروش می رسد.

یک آیفون نسل اول با قیمت 50 هزار در حراجی به فروش گذاشته شد

نسل اول آیفون با 4 گیگابایت حافظه به قیمت 499 دلار و با 8 گیگابایت حافظه با قیمت 599 دلار فروخته می گردد.

در طول سال میلادی گذشته شاهد این موضوع بودیم که دستگاه های فناوری قدیمی و کمیاب به وسیله حراجی ها به فروش می رسند. حالا یک آیفون نسل اول مربوط به سال 2007 که جعبه آن تا به امروز باز نشده، در جریان یک حراجی آنلاین به قیمت بیش از 50 هزار دلار به فروش می رسد.

همانطور که گاردین در گزارش خود شرح می دهد، این گوشی که دارای دوربین 2 مگاپیکسلی و 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی است، در هنگام استخدام به عنوان هدیه به کارن گرین داده شده است. با این حال، گرین گوشی دیگری داشت و بعلاوه این آیفون با شبکه موبایل موجود سازگاری ندارد.

ماه اکتبر، گرین متوجه شد که یک آیفون نسل اول دیگر از 2007 با قیمت نزدیک به 40 هزار دلار فروش رفته است. همین موضوع باعث شد تا او با خانه حراجی LCG Auctions تماس بگیرد که فروش این دستگاه ها به وسیله آن انجام می گردد.

مزایده آیفون نسل اول

در حال حاضر LCG Auctions قیمت پیشنهادی 50 هزار دلار به بالا را برای این آیفون نسل اول اعلام نموده و مزایده آنلاین آن از روز پنجشنبه آغاز شده و در 19 فوریه به خاتمه خواهد رسید. نسل اول آیفون با 4 گیگابایت حافظه به قیمت 499 دلار و با 8 گیگابایت حافظه با قیمت 599 دلار فروخته می شد.

در هنگام نوشتن این خبر، فقط دو پیشنهاد برای تصاحب این دستگاه اعلام شده که بالاترین مقدار آن فقط 2750 دلار است. بعلاوه باید اشاره نمود که LCG Auctions برای مزایده خود نقطه آغاز پیشنهاد ها را 2500 دلار اعلام نموده است.

استیو جابز در ژانویه 2007 از نخستین مدل آیفون رونمایی کرد و وعده داد که این محصول اپل تاریخ ساز خواهد بود. با گذشت زمان نه تنها تاریخ ساز شدن اپل را به چشم دیده شد، بلکه نخستین مدل آیفون چنان تأثیری در بازار ایجاد کرد که نسخه های قدیمی آن با قیمت گرانی فروخته می گردد. در شهریورماه سال جاری نیز نسخه دیگری از همین دستگاه در حراجی با قیمت 35 هزار دلار فروخته شد.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 17 بهمن 1401 بروزرسانی: 17 بهمن 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2220

به "یک آیفون نسل اول با قیمت 50 هزار در حراجی به فروش گذاشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک آیفون نسل اول با قیمت 50 هزار در حراجی به فروش گذاشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید