یک مشکل بزرگ فنی برای گوشی جنجالی و گرانقیمت اپل که ورودش به ایران ممنوع است!

به گزارش مجله آی سیب، ظاهرا بعضی کاربران آیفون 14 پرو و پرو مکس گزارش داده اند که نمایشگر این گوشی ها در اثر استفاده از قابلیت صفحه نمایش همواره روشن دچار سوختگی شده است. این مشکل تا چه حد جدی است؟

یک مشکل بزرگ فنی برای گوشی جنجالی و گرانقیمت اپل که ورودش به ایران ممنوع است!

به گزارش گجت نیوز، بر اساس اطلاعات جدیدی که در فضای مجازی منتشر شده، بعضی از کاربران گوشی های آیفون 14 پرو و پرو مکس خبر از سوختن صفحه نمایش دستگاه خود در اثر استفاده از قابلیت صفحه نمایش همواره روشن داده اند.

این سوختگی به شکل شبحی از تصاویر قبلی نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش قابل مشاهده است. تصویر زیر نمایی از این ایراد صفحه نمایش را به تصویر می کشد؛ جایی که تصاویر مربوط به پس زمینه و ساعت به طور واضح پس از خاموش شدن صفحه نمایش قابل تشخیص هستند.

مشکل بزرگ در این خصوص آن است که سوختگی نمایشگر آیفون 14 پرو و پرو مکس بیشتر حول ناحیه داینامیک آیلند مشاهده شده است. این ناحیه، همان حفره کوچکی است که در بالای صفحه نمایش این دو مدل قرار گرفته و دوربین سلفی و سایر حسگر های مربوط به فیس آیدی را در خود جای داده است.

ظاهرا مشکل سوختگی پیکسل های نمایشگر با باز کردن برنامه های مختلف که منجر به بزرگ تر شدن مقدار ناحیه داینامیک آیلند می گردد، افزایش می یابد.

مشکل سوختگی صفحه نمایش iPhone 14 تا چه حد جدی است؟

هنوز تعیین نیست که ابعاد این مشکل تا چه مقدار است و چه تعداد از گوشی های آیفون 14 با این مشکل روبرو بوده اند. با این وجود، به گزارش بعضی افرادی که این مشکل را به اپل گزارش داده بوده و درخواست یاری نموده بودند، کارمندان این کمپانی اعلام نموده اند که تا کنون با مشکل سوختگی نمایشگر آیفون 14 پرو و پرو مکس روبرو نشده بودند.

در این زمینه البته بعضی کاربران از تعویض صفحه نمایش گوشی خود به وسیله اپل خبر داده بودند. بعلاوه بعضی دیگر هم گزارش داده بودند که در بازه زمانی کمتر از یک ماه از خرید گوشی شاهد باقی ماندن اثر داینامیک آیلند در صفحه نمایش خاموش شده اند.

تا به این لحظه اپل هنوز هیچ واکنشی به این مشکل نداشته و هیچ اظهار نظری در مورد این شرایط ننموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 30 بهمن 1401 بروزرسانی: 30 بهمن 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2226

به "یک مشکل بزرگ فنی برای گوشی جنجالی و گرانقیمت اپل که ورودش به ایران ممنوع است!" امتیاز دهید

1 کاربر به "یک مشکل بزرگ فنی برای گوشی جنجالی و گرانقیمت اپل که ورودش به ایران ممنوع است!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مشکل بزرگ فنی برای گوشی جنجالی و گرانقیمت اپل که ورودش به ایران ممنوع است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید