یک نشانه کارآفرین واقعی، پرسش درباره همه چیز

به گزارش مجله آی سیب، کارآفرین واقعی از همه چیز سوال می پرسند. آنها باورهای جزمی مشترک که چگونه همه چیز انجام می گردد، چگونگی رفتار مردم و حتی اعتقادهای شخصی را زیر سوال خواهند برد. علت انجام این کار ساده است؛ نحوه تغییر به همین صورت است. نحوه اخلال در وضع موجود به همین صورت است، در غیر این صورت بیشتر به نظر می آید که شما فقط راه دیگران را دنبال می کنید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

یک نشانه کارآفرین واقعی، پرسش درباره همه چیز

این چیزی است که امروزه از جنبش کارآفرینی کم شده است. هیچ کس، هیچ چیزی نمی پرسد. انطباق فرهنگی، خارج از نقشه است. چیزی که من را شگفت زده می نماید و شکاف کارآفرینی را مشخص می سازد این است که چه تعداد از آن افراد که وضع موجود را دنبال می کردند با این فکر که رهبر هستند، خودشان را فریب می دادند. آنها به طورقطع کارآفرین نبودند. بسیاری حتی کارآفرین نیستند و تنها کارآفرین نما، غیرحرفه ای، جعلی و تازه کار هستند.

مشکل کار وقتی جدی خواهد شد که دیده می گردد حجم زیادی از تفکرات گروهی خودگردان در دنیا آنلاین سرازیر شده اند، منظورهمه مدهای زودگذر و اسطوره هایی است که افراد به نبال آنها هستند(مانند گروهی از رسانه های اجتماعی) و دیگر وقتی برای فکر کردن و فراوری ایده های تازه باقی نخواهد ماند. نکته قابل توجه این است که هیچ یک از آنها از خود سوال ننموده که روشی که آنها دنبال می نمایند کوچک ترین مفهومی دارد یا خیر، اگر آنها این کار را می کردند باید از خودشان چند سوال منطقی می پرسیدند:

 آیا شخصیت های مجازی دقیقا بازتاب واقعی دستاوردهای افراد است یا بیشتر از حد نمایان شده است؟

 آیا نام تجاری شخصی واقعا اهمیت دارد؟ من چطور متوجه می شوم که نام تجاری، در واقع اثر مادی بر زندگی حرفه ای من یا کسب وکار من دارد؟ معیار چیست؟

 آیا کسانی که وبلاگ ها و کتاب هایی را که من خوانده ام، نوشته اند واقعا کاری بیشتر از ایجاد یک حس خوب که من را ترغیب به خواندن وبلاگ یا خرید کتاب آنها می نماید، انجام داده اند؟

 آیا صحبت های الهام بخش و سخنرانی ها تاثیر بلندمدت بر رفتار من دارند یا فقط یک حس خوب لحظه ای به شمار می آیند؟ در کنار این، آیا کار من نباید برای خودم الهام بخش باشد؟

 چه گواهی هست که رسانه اجتماعی، بازگشت سرمایه ای که قابل وقت گذاشتن روی آن است، ارائه می دهند؟ شاید من معتاد توجه و خشنودی فوری هستم!

 آیا هوش هیجانی واقعا با پیروزیت در کسب وکار و عملکرد مدیریت در ارتباط است؟درحالیکه بهره عاطفی و مقدار انحصاری خود آزمون است و هر فردی می تواند آن را دستکاری کند، این عمل چگونه امکان دارد؟

 آیا این فرض که عادات و اعمال یک فرد پیروز به درد من خواهد خورد، منطقی است؟ به علاوه، اگر افرادی مانند ریچارد برانسون و استیو جابز راه انجام کارهایشان را پیدا نموده اند، من هم نباید این کار را انجام دهم؟

 آیا من زمانی که باید کارکنم و تجربه بیاموزم و از پیدایش فرصت های تازه و افراد پیروز بهره مند شوم با انجام کار دیگری زندگی ام را تلف می کنم؟

توجه کنید که این نکات به این معنی نیست که کاملا باید با آن موافقت داشته و از آن پیروی کنید، بلکه فقط به شما می گویم که از دیگران پیروی ننموده و وضع موجود را به چالش بکشید. اگر شما می خواهید که یک کارآفرین واقعی، یک مدیر کسب وکار واقعی باشید، یاد بگیرید که همه چیز را سوال کنید. این چیزی است که کارآفرینان واقعی را از بقیه گروه جدا می نماید.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2014

به "یک نشانه کارآفرین واقعی، پرسش درباره همه چیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نشانه کارآفرین واقعی، پرسش درباره همه چیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید