10 جاده مسدود است

به گزارش مجله آی سیب، مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در حال حاضر تردد وسایل نقلیه در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال جهت جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، همچنین در جهت شمال به جنوب این محورها تردد روان گزارش شده است.

10 جاده مسدود است

به گزارش خبرنگاران، علی اکبر آشوری در مصاحبه با فارس در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، گفت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

یک طرفه شدن محور کندوان و آزادراه تهران-شمال

وی توضیح داد: در حال حاضر تردد وسایل نقلیه در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال جهت جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است و در جهت شمال به جنوب این محورها تردد روان داریم.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور درباره ترافیک دیگر محورهای تهران-شمال گفت: دوربین های نظارت تصویری تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت جهت رفت و برگشت نشان می دهد.

آشوری درباره شرایط جوی جاده ها اظهار کرد: در حال حاضر در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم و فقط در بعضی از محورهای استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری بارش باران داریم.

انسداد محور شمشک-دیزین و جاده پونل-خلخال

وی یادآور شد: در حال حاضر محور پونل-خلخال، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، محور فرعی شمشک-دیزین، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد و محور گنج نامه-تویسرکان و به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور اضافه نمود: همچنین جاده شهداد-نهبندان، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور شهمیرزاد - سمنان در استان سمنان، محور خرم آباد-پلدختر و محور وازک-بلده در مازندران به دلیل نبود ایمنی کافی نیز مسدود است.

ترافیک جاده ها در شبانه روز گذشته 3 درصد کمتر شد

آشوری گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2367 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 3.1 درصد کاهش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 10.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

آزادراه های کرج-تهران و زنجان-تبریز پرترافیک ترین جاده کشور

وی گفت: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران با 103 هزار تردد، آزادراه زنجان-تبریز با 97 هزار تردد و آزادراه تهران-کرج با 96 هزار تردد ثبت شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1579

به "10 جاده مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 جاده مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید