3 بازیکنی که توخل برای بایرن مونیخ می خواهد

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش کالچیو میرکاتو، بایرن مونیخ در تصمیمی غیر منتظره و عجیب قرارداد یولیان ناگلزمن را فسخ کرد و توماس توخل را به عنوان سرمربی نو خود انتخاب کرد. توخل تجربه بالایی در بوندسلیگا دارد و در پاری سن ژرمن و چلسی هم مربیگری نموده است و به همین علت یک مربی نام آشنا در فوتبال دنیا به شمار می آید.

3 بازیکنی که توخل برای بایرن مونیخ می خواهد

توخل تفکرات خاص خود را دارد و طبیعی است که برای کسب نتایج بهتر با بایرن مونیخ خواهان تغییر و تحولاتی در تیمش باشد هر چند که بایرن یکی از آماده ترین و پر مهره ترین تیم های حال حاضر فوتبال دنیا است.

توخل نام سه بازیکن را در لیست خود برای تقویت بایرن مونیخ قرار داده است. او در خط دروازه، خط میانی و خط حمله خواهان تزریق خون تازه به بایرن شده است.

طبق اعلام کالچیو میرکاتو سرمربی تازه بایرن مونیخ از شرایط تیم در خط دروازه راضی نیست و براین باور است که یان سومر گزینه خوبی برای جایگزینی مانوئل نویر نیست و به همین دلیل خواهان جذب ادواردو مندی سنگربان سنگالی چلسی شده است که سابقه کار کردن او با او در آبی پوشان لندنی را دارد.

گزینه توخل برای تقویت خط میانی بایرن مونیخ متئو کواچیچ هافبک کروات چلسی است که توخل در آبی پوشان لندنی هم کاملا به او اعتقاد و اطمینان داشت. سرمربی تازه بایرن مونیخ براین باور است که کواچیچ مکمل بسیار خوبی برای گورتسکا و کیمیش در میانه میدان بایرن است.

و، اما گزینه مورد علاقه سرمربی باتجربه بایرنی ها برای تقویت خط حمله فدریکو کیزا ستاره یوونتوس و تیم ملی فوتبال ایتالیا است.

کالچیو میرکاتو نوشت: بایرن مونیخ کار راحتی برای جذب کیزا نخواهد داشت چرا که او بازیکنی کلیدی در یوونتوس به شمار می آید، اما مشکل مالی بیانکونری ها باعث شده است تا کیزا به در های خروجی باشگاه نزدیک و بایرن به جذب او امیدوار گردد.

کیزا از بازیکنانی است که در دو فصل اخیر در لیست بایرن مونیخ قرار داشته است با این حال یوونتوس اصرار به حفظ این بازیکن داشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 8 فروردین 1402 بروزرسانی: 8 فروردین 1402 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2240

به "3 بازیکنی که توخل برای بایرن مونیخ می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 بازیکنی که توخل برای بایرن مونیخ می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید