گوشی تاشو سامسونگ از دو دوربین 12 مگاپیکسلی بهره می برد

به گزارش مجله آی سیب، یک شرکت تحقیقاتی در کره جنوبی به نام گروه CGS-CIMB با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده، پژوهشی را در رابطه با آینده گوشی های تاشو منتشر نموده است. طبق این تحقیقات، فرم گوشی تاشو می تواند منجر به بهبود بازار گوشی های هوشمند گردد. این شرکت پیش بینی نموده در سال آینده حدود 4 میلیون گوشی تاشو به فروش می رسد و این عدد در سال 2022 به 39 میلیون عدد خواهد رسید. این یعنی، سهم بازار این گوشی ها از 1.3 درصد به 9.2 درصد می رسد.

گوشی تاشو سامسونگ از دو دوربین 12 مگاپیکسلی بهره می برد

طبق تحقیقات این شرکت، نخستین گوشی تاشو سامسونگ که از آن تحت عنوان گلکسی F یاد می گردد، با قیمت 1800 دلاری روانه بازار خواهد شد. با این قیمت، حاشیه سود این گوشی برای سامسونگ حدود 65 درصد خواهد بود، تقریبا هم تراز حاشیه سودی که اپل از فروش آیفون XS مکس عایدش می گردد. طبق این گزارش، تا سال 2022 متوسط قیمت گوشی تاشو به حدود 1300 دلار می رسد.

در این تحلیل به این موضوع اشاره شده که گلکسی F در هر بخش خود از یک باتری بهره می برد که ظرفیت مجموع آن ها به حدود 5000 تا 6000 میلی آمپر ساعتی می رسد. علاوه بر این، طبق گزارش های دریافتی از جانب تامین کنندگان، این گوشی مجهز به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. در بیشتر بازارها، این گوشی احتمالا با تراشه اگزینوس 9820 عرضه می گردد و در برخی از بازارهای انگشت شمار، می توانیم انتظار بهره گیری آن را از تراشه اسنپ دراگون 855 داشته باشیم. در ضمن، نباید بهره گیری آن از 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را از قلم بیندازیم و اگرچه احتمال عرضه مدل های دیگری هم وجود دارد.

در نهایت، با توجه به پیشرفت این فناوری، شاید شاهد عرضه گوشی های تاشو 7 اینچی باشیم که در هنگام باز شدن اندازه نمایشگر آن ها به 12 اینچ برسد. حالا که صحبت از نمایشگرها شد، در این گزارش آمده سامسونگ تا سال 2020 در زمینه نمایشگرهای تاشو حرف اول را می زند و در رتبه بعدی شرکت ال جی واقع شده است. اگرچه سامسونگ در این سال حدود 1 میلیون نمایشگر اولد تاشو را فراوری می نماید، ولی طبق تحلیل شرکت CGS-CIMB، کمپانی ال جی در سال 2020 به چنین توان فراوریی دست می یابد.

در رابطه با اپل، این شرکت اعتقاد دارد در سال مالی 2020 نخستین آیفون تاشو روانه بازار می گردد و تا سال 2022 نقش مهمی در درآمد این شرکت ایفا نخواهد کرد. در گاه شماری که توسط این شرکت منتشر شده، می توانیم ببینیم که سامسونگ، هواوی و ال جی احتمالا در نیمه اول سال 2019 نخستین گوشی تاشو خود را معرفی خواهند کرد. در نیمه دوم این سال، شرکت های اوپو، شیائومی، ویوو و موتورولا وارد عمل می شوند. در نیمه نخست 2020 احتمالا شاهد عرضه گوشی تاشو مایکروسافت خواهیم بود و در نیمه دوم آن آیفون تاشو روانه بازار می گردد.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 116

به "گوشی تاشو سامسونگ از دو دوربین 12 مگاپیکسلی بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو سامسونگ از دو دوربین 12 مگاپیکسلی بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید