آجر به آجر فرصت مشارکت سمنانی ها در مدرسه سازی

به گزارش مجله آی سیب، هژبری گفت: مردم نیکوکار استان با شرکت در پویش آجر به آجر به اندازه توان اقتصادی خود در نوسازی و مقاوم سازی مدرسه یاری مشارکت نمایند.

آجر به آجر فرصت مشارکت سمنانی ها در مدرسه سازی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش از ، سعید هژبری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: 28 درصد فضای آموزشی استان سمنان تخریبی و 32 درصد نیازمند مقاوم سازی است و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیازمند مشارکت خیران برای تامین فضای آموزشی ایمن برای دانش آموزان است.

او با بیان اینکه آینده بچه ها به تولیدنمایندگان علم و آموزش بستگی دارد، اضافه کرد: آحاد جامعه با شرکت در طرح آجر به آجر برای توسعه فضای آموزشی یاری نمایند.

هژبری اعلام کرد: در طرح آجر به آجر هر یک از افراد جامعه می توانند با اندک سرمایه در امر خداپسندانه مدرسه سازی سهیم شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: رسانه با آگاهی بخشی به جامعه درباره پویش آجر به آجر نقشی مهم در افزایش مشارکت مردمی در توسعه فضای آموزشی دارد و انتظار می رود رسانه ها بیش از پیش در این زمینه یاریگر باشند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1191

به "آجر به آجر فرصت مشارکت سمنانی ها در مدرسه سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آجر به آجر فرصت مشارکت سمنانی ها در مدرسه سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید