آخرین خبر از شکایت فدراسیون فوتبال ایران از کی روش

به گزارش مجله آی سیب، تاج از شکایت از کی روش به خاطر اظهارات او درمورد اردوی تیم ملی در قطر و یاری به قهرمانی این تیم در جام ملت های آسیا خبر داده بود و حالا خبر می رسد فدراسیون ایران در این خصوص از کی روش به کمیته اخلاقی فیفا شکایت نموده است و باید سرمربی فعلی کلمبیا درخصوص اتهاماتش به فدراسیون ایران و مطرح کردن بحث تبانی با قطری ها جوابگو باشد.

آخرین خبر از شکایت فدراسیون فوتبال ایران از کی روش

سرویس اخبار - حدود دوماه قبل بود که مهدی تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال ایران خبر از پرداخت دستمزد کی روش داد، اما گویا این موضوع در آن مقطع به طور کامل صورت نپذیرفته بود تا خاتمه کار به شکایت طرفین از یکدیگر کشیده گردد.

به اعتقاد تاج، تنها انتقال پول به حساب کی روش با مشکل روبرو شده و مسئله ای از لحاظ تامین اعتبار ارزی برای پرداخت معوقات وجود نداشت. در این بین حتی چندی قبل فدراسیون فوتبال کوشش کرد به وسیله یکی از کشورهای همسایه پولی را به حساب سرمربی سابق تیم ملی واریز کند اما این پول خیلی زود به حساب فدراسیون فوتبال برگشت خورد.

فدراسیون فوتبال ایران حدود 900 هزار دلار به کارلوس کی روش بدهکار بود که بخش عمده طلب کی روش از فدراسیون به حد فاصل همکاری جام جهانی تا جام ملت مربوط است که او قراردادش را 6 ماهه تمدید کرد. بخش دیگری از این پول هم مربوط به قبل از جام جهانی روسیه بود.

شروع پرداخت اقساطی!

کارلوس کی روش چندی پیش در مصاحبه ای گلایه آمیز از مسئولان فدراسیون خاطرنشان کرد درصورت عدم پرداخت طلب 900 هزار دلاری اش از فدراسیون فوتبال ایران شکایت خواهد نمود که همین موضوع باعث شد مسئولان فدراسیون برای طلب سرمربی سابق تیم ملی جدی تر اقدام نمایند.

اگرچه کی روش شکایت خود را تقدیم فیفا کرد اما از سوی دیگر فدراسیون فوتبال ایران نیز تمام سعی خود را به کار گرفت تا با پرداخت اقساطی معوقاتش به کی روش، این غائله را هرچه سریع تر ختم به خیر کند. در این بین مسئولان فدراسیون فوتبال در توافق با وکیل کارلوس کی روش تصمیم گرفتند طلب سرمربی پرتغالی را در 6 قسط 150 هزار دلاری به وی پرداخت نمایند که به همین دلیل در 22 اردیبهشت سال جاری اولین قسط 150 هزار دلاری از طلب باقی مانده پیرمرد پرتغالی به وی پرداخت شد و حالا خبر می رسد فدراسیون فوتبال تقریبا با کی روش تسویه حساب نموده تا پرونده طلب اقتصادی وی در آستانه بسته شدن قرار بگیرد.

نوبت به شکایت ایران رسید

با تسویه حساب نهایی با کارلوس کی روش حالا باید موضوع شکایت فدراسیون فوتبال از سرمربی سابق تیم ملی مشخص تکلیف گردد. تاج در نشست خبری اخیر خود از شکایت از کی روش به خاطر اظهارات او درمورد اردوی تیم ملی در قطر و یاری به قهرمانی این تیم در جام ملت های آسیا خبر داده بود و حالا خبر می رسد فدراسیون ایران در این خصوص از کی روش به کمیته اخلاقی فیفا شکایت نموده است و باید سرمربی فعلی کلمبیا درخصوص اتهاماتش به فدراسیون ایران و مطرح کردن بحث تبانی با قطری ها جوابگو باشد.

کی روش بعد از جدایی از تیم ملی ایران راهی کلمبیا شد و راهنمایی تیم ملی این کشور را برعهده گرفت و اکنون با تیم جدیدش در مسابقات کوپاآمه ریکا حضور دارد.

منبع: پارس فوتبال

منبع: setare.com
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 238

به "آخرین خبر از شکایت فدراسیون فوتبال ایران از کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از شکایت فدراسیون فوتبال ایران از کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید