آشنایی با مهمترین دریاچه های کانادا

به گزارش مجله آی سیب، دریاچه های کشور کانادا از جاذبه های گردشگری هستند که هواداران زیادی دارند. دریاچه های مناطق بریتیش کلمبیا و آلبرتا از دیدنی ترن این دریاچه ها در این کشورند. برای شنا و قایق سواری با قایق موتوری به دریاچه های شرق کانادا بروید و برای قایقرانی در آرامش، دریاچه های غربی کانادا را انتخاب کنید. آشنایی با مهمترین دریاچه های کانادا پیش از سفر به این کشور توصیه می گردد.

آشنایی با مهمترین دریاچه های کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

آشنایی با مهمترین دریاچه های کانادا برای گردشگران

آشنایی با مهمترین دریاچه های کانادا برای گردشگران و مسافران کانادا ضروری است. در ادامه دریاچه های این کشور معرفی شده اند.

دریاچه جافری

دریاچه جافری از زیباترین دریاچه های کشور کانادا است. این دریاچه سه بخش دارد: پایینی، میانی و بالایی. هر بخش دریاچه جذابیت های خود را دارند. دریاچه جافری در 35 کیلومتری شمال بریتیش کلمبیا واقع شده است. برای رسیدن به این دریاچه گردشگران باید خود را برای پیمودن سربالایی آماده نمایند. برای آشنایی با مهمترین دریاچه های کانادا همچنان خواندن متن را ادامه دهید.

دریاچه خالدار

این دریاچه در جنوب مرکزی بریتیش کلمبیا واقع شده است. بهترین زمان برای ملاقات از دریاچه خالدار فصل تابستان است. در این فصل رنگ دریاچه بسیار زیبا و چشم نواز است. این دریاچه سرشار از انواع آب معدنی است. در تابستان در اثر تبخیر این مواد معدنی لکه هایی روی آب دریاچه به وجود می آورد. نام این دریاچه نیز به خاطر تشکیل همین لکه ها است.

دریاچه هورون

دریاچه هورون در مرز میان کانادا و امریکا واقع شده است. پس از آشنایی با مهمترین دریاچه های کانادا متوجه می شوید که این دریاچه بزرگ ترین دریاچه آب شیرین در جهان است. بزرگ ترین جزیره آب شیرین به نام مانیتولین هم در این جزیره تشکیل شده است. درختان موجود در این منطقه زیبایی آن را چند برابر نموده است.

ویزای کانادا

دریاچه گاریبالدی

دریاچه گاریبالدی در پارک ملی به همین نام واقع شده است. در حاشیه این دریاچه قله های پوشیده از برف و جنگل های سبز مناظر بی نظیری را به وجود آورده اند. این دریاچه از ونکوور 90 دقیقه فاصله دارد. البته برای رسیدن به کنار دریاچه باید چند ساعتی نیز پیاده روی کنید. بعد از بالا رفتن از تپه است که منظره ای عالی در برابر چشمان گردشگران قرار می گیرد.

دریاچه سوپریور

دریاچه سوپریور در اثر فعالیت های آتشفشانی در طی میلیون ها سال به وجود آمده است. پس از آشنایی با مهمترین دریاچه های کانادا می فهمید که این دریاچه یکی از بزرگ ترین دریاچه های آب شیرین در جهان است. قسمت جنوبی دریاچه کانادا و امریکا را از هم جدا می نماید و آن را قبرستان دریاچه های گریت نام نهاده اند. دلیل نامگذاری نیز تعداد زیادی کشتی غرق شده در آب های این دریاچه است.

دریاچه اونتاریو

دریاچه اونتاریو نامش را از ایالتی به همین نام در کانادا گرفته است. این دریاچه کوچک ترین دریاچه در بین دریاچه های گریت است. اما در عین حال چهاردهمین دریاچه جهان از نظر وسعت است. دریاچه اونتاریو در پایین آبشار معروف نیاگارا واقع شده است. در این دریاچه چندین جزیره نیز شکل گرفته اند.

دریاچه آبراهام

دریاچه آبراهام از آب های یخی و آبی رنگ تشکیل شده است. این دریاچه در بین صخره های کانادایی واقع شده و در زمستان سرمای شدیدی در آن جا حاکم است. در آب این دریاچه گاز متان وجود دارد که وقتی دریاچه یخ می زند، این گاز به شکل حباب های در زیر آب دیده می گردد. این گاز آتش زا است و در کنار دریاچه نباشد آتش روشن گردد.

دریاچه زمردی

دریاچه زمردی بزرگ ترین دریاچه در پارک ملی یوهو در کشور کانادا است. بهترین زمان برای دیدن این دریاچه ماه جولای است. در این ماه رنگ دریاچه زیباترین حالت ممکن را دارد. رنگ دریاچه به خاطر آهک های پودری است که در زیر آب وجود دارد. این دریاچه در ماه ژوئن یخ می زند.

برای دریافت ویزای کانادا و دریافت وقت سفارت کانادا با ما همراه باشید.

منبع: دلتابان
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 619

به "آشنایی با مهمترین دریاچه های کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مهمترین دریاچه های کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید