آپدیت نو هیتمن 3 نقشه نوی به آن اضافه می کند

به گزارش مجله آی سیب، بازی هیتمن 3 (Hitman 3) یکی از بهترین عناوین این مجموعه است. حتی می توان این بازی را بهترین هیتمن ساخته شده از طریق IO Interactive دانست. هیتمن 3 توانست موفقیت بسیار زیادی کسب کند و با استقبال خوبی روبرو شد. به همین دلیل شرکت سازنده نیز تمام تلاش خود را می کند تا همچنان این بازی را زنده نگه دارد.

آپدیت نو هیتمن 3 نقشه نوی به آن اضافه می کند

حال اطلاعات تازهی از به روزرسانی بعدی هیتمن 3 منتشر شد. در به روزرسانی تازه نقشه جزیره امبروز (Ambrose Island) به بازی به صورت رایگان اضافه خواهد شد. این نقشه به صورت گرمسیری بوده و پر از شرایط مختلف ساحلی مثل ماسه، صخره و موارد دیگر است. در این نقشه آیتم های تازهی نیز به بازی اضافه شده است. این آیتم ها باعث آزادی عمل بیشتر مأمور 47 در بازی می شوند.

از طرفی این به روزرسانی تازه عملکرد بازی را نیز بهتر خواهد کرد. برای مثال نسخه 2.4.3 سیستم DLSS به نسخه کامپیوتر بازی اضافه خواهد شد. با استفاده از این سیستم، کارت گرافیکی شما بازی را در رزولوشن کمتر رندر کرده و سپس رزولوشن را ارتقاء داده تا بازی با نرخ فریم بالاتری به شما ارائه شود. همینطور انیکه تعدادی موارد تازه به نسخه پلی استیشن 5 اضافه خواهد شد.

به طور کلی مسائل گیم پلی بازی هیتمن 3 نیز برطرف شده است. برای مثال لرزش کرکترها پس از اینکه 47 آن ها را بیهوش می کند برطرف شده است. همینطور اینکه موارد آزاردهنده بصری مثل درخشان بودن برخی لباس ها نیز از بین رفته است. به همین دلیل IO Interactive تمام تلاش خود را کرده تا این بازی بهتر کند.

هیتمن 3 یکی از بهترین عناوین منتشر شده در این چند سال اخیر است. این بازی با گیم پلی روان و آزادی عمل زیادی که به کاربران می داد باعث شد تا افراد زیادی جذب آن بشوند. هر مرحله در هیتمن نیازمند خلاقیت زیادی برای اتمام بود. همینطور اینکه با توجه به راه های زیادی که برای کشتن افراد در این بازی وجود دارد، شما می توانید هر مرحله هیتمن 3 را چندین بار تجربه کنید.

منبع: Eurogamer.net

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2123

به "آپدیت نو هیتمن 3 نقشه نوی به آن اضافه می کند" امتیاز دهید

1 کاربر به "آپدیت نو هیتمن 3 نقشه نوی به آن اضافه می کند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت نو هیتمن 3 نقشه نوی به آن اضافه می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید