احتمال تعویق ملاقات برگشت لیگ اروپا اینتر برابر لودوگرتس

به گزارش مجله آی سیب، به گفته رسانه های ایتالیایی ملاقات برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا بین تیم های اینتر و لودوایمگرتس به تعویق می افتد.

احتمال تعویق ملاقات برگشت لیگ اروپا اینتر برابر لودوگرتس

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ملاقات برگشت اینتر در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برابر تیم لودوگرتس ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور ایتالیا به تعویق بیفتد یا پشت درهای بسته برگزار گردد.

این بیماری به سرعت در ایتالیا رواج یافته است و تمام رویدادهای ورزشی در مناطق لومباردی و ونتو به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا لغو شده است.

رقابت اینتر با سامپدوریا، که قرار بود عصر امروز در استادیوم سن سیرو برگزار گردد، به تعویق افتاد، همانطور که بازی خانگی آتالانتا در برابر ساسولو و برخورد ورونا برابر کالیاری به زمان دیگری موکول شد.

گاتزتا دلو اسپورت اکنون اعلام نموده است که ملاقات نراتزوی در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا ممکن است به تعویق بیفتد و یا پشت درهای بسته به انجام برسد. همچنین ملاقات آینده میلان برابر جنوا در هفته بعدی نیز ممکن است در معرض خطر به تعویق افتادن باشد.

تا به لحظه تنظیم این خبر 79 مورد مبتلا به ویروس کرونا در کشور ایتالیا تاییده شده است که دو نفر از آنها به همین دلیل کشته شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 833

به "احتمال تعویق ملاقات برگشت لیگ اروپا اینتر برابر لودوگرتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تعویق ملاقات برگشت لیگ اروپا اینتر برابر لودوگرتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید